کد خبر : 1570923 | 03 آذر 1397 ساعت 09:51 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

شیر پیر کامرونی در چنگ ستاره های ایرانی(عکس)

در شب آغازین هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر ستاره کهنه کار و کامرونی اسیر نمایش خوب دو ستاره ایرانی الاهلی شد.

شیر پیر کامرونی در چنگ ستاره های ایرانی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم های الاهلی و القطر در شرایطی آغاز کننده بازی های هفته سیزدهم لیگ ستارگان بودند که حضور دو ملی پوش ایرانی در ترکیب اصلی سبزپوشان مقابل القطر بر جذابیت های این دیدار افزوده بود. امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده چند روز بعد از مصاف دوستانه ایران با ونزوئلا در ورزشگاه حمد بن خلیفه این بار به صلاحدید میلان ماچالا از ابتدا به میدان رفتند تا با نمایش خوب بردی دیگر برای الاهلی رقم بزنند.


استاد الدوحه قطر امروز در گزارش کامل خود از برد شیرین الاهلی برابر القطر و تثبیت جایگاه پنجمی شاگردان میلان ماچالا در جدول رده بندی به نبردهای دیدنی دو ستاره ایرانی با ساموئل اتوئو ستاره کهنه کار کامرونی حریف پرداخت و نوشت:« امید اول گلزنی القطر در طول 90 دقیقه نتوانست کار خاصی پیش ببرد چون خانزاده و امیدابراهیمی هر گاه توپ به اتوئو رسید به موقع او را مهار کردند تا ستاره پابه سن گذاشته کامرونی اسیر بازی خوب ایرانی های الاهلی شود».

 

1357060


الاهلی با برد شب گذشته برابر القطر با 22 امتیاز از 13 بازی به روند خوب هفته های گذشته ادامه داد تا شانس رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول را بیشتر کند. با نمایشی که خانزاده و ابراهیمی ارائه دادند باید منتظر ماند و دید این دو ستاره ایرانی باز هم شانس قرار گرفتن در ترکیب تیم منتخب هفته لیگ ستارگان را به دست خواهند آورد یا نه؟

 

دیدگاه‌ها