کد خبر : 1570978 | 03 آذر 1397 ساعت 13:06 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

زاهدی: همین مانده یک دستیار خارجی به ما قوانین فوتبال را یاد بدهد

می‌توانم زخم‌هایی که کی‌روش به من زد را نشان دهم

مدافع میانی ماشین سازی بعد از دیدار پربرخورد با سپاهان صحبت‌های جالبی در خصوص درگیری‌های شکل گرفته در این بازی توضیحات جالبی مطرح کرد.

می‌توانم زخم‌هایی که کی‌روش به من زد را نشان دهم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پربرخورد و دیدنی ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان در حالی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که انتشار تصاویری از درگیری مسیح زاهدی و کی روش استنلی که دور از چشمان داور بازی (یاسر همرنگ) رقم خورد باعث شد تا مهاجم برزیلی زردپوشان با انتشار عکس‌هایی از زخم خود به این مساله واکنش نشان دهد. مسیح زاهدی، مدافع ماشین سازی در گفتگو با ایلنا به این موضوع واکنش نشان داده است.


وی در خصوص بازی گفته: بازی خوبی بود و به خوبی توانستیم جلوی تیمی مثل سپاهان برنامه‌های تاکتیکی خودمان را در زمین پیاده کنیم و اگر بدشانسی نمی‌آوردیم حتی می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم ولی فکر می‌کنم با توجه به شرایط سپاهان نتیجه مساوی هم نتیجه خوبی برای ما باشد.


زاهدی با اشاره به شرایط سخت تیمش گفت: ما اگر نگاه کنید فقط یک تعویض در طول 90 دقیقه داشتیم که آن هم به خاطر 10 نفره شدنمان بود ولی تعویض‌های سپاهان ستاره بیرون می‌رفت و ستاره وارد می‌شد. محمدی و ایرانپوریان و علیمحمدی تعویض‌های آنها بود و این نشان می‌دهد با چه تیم پر ستاره‌ای بازی داشتیم و بهترین خط حمله لیگ را هم در اختیار دارند.


مدافع ماشین‌سازی در مورد انتقاد از دفاع اتوبوسی ماشین‌سازی هم گفت: هر تیمی سبکی برای بازی کردن دارد و سبک بازی ما هم این شکلی است. ما بیش از یک نیمه مقابل سپاهان در حالی که یک بر صفر جلو بودیم ده نفره بازی می‌کردیم و نمی‌توانیم در چنین شرایطی حمله کنیم. این هم یک تاکتیک است و اگر کسی می‌تواند به این شیوه امتیاز بگیرد مشکلی ندارد.


زاهدی با اشاره به عملکرد داور مسابقه گفت: فکر می‌کنم کنترل بازی از دست داور خارج شده بود و در چند صحنه اشتباهاتی داشت. عزیز معبودی روی خطای اولش مستقیم اخراج می‌شد کمتر تعجب داشت تا اینکه روی خطای دوم کارت زرد بگیرد در حالیکه اصلا خطایی اتفاق نیفتاد.  در یک صحنه هم داور سوت نزد و توپ برگشت و در حالیکه ما داشتیم ضد حمله می‌زدیم سوت زد. وقتی بازی را متوقف نکرده‌ای دیگر نباید سوت بزنی.


وی در مورد گل سپاهان که مردود اعلام شد هم گفت: آن صحنه تصمیم داور درست بود و توپ به دست بازیکن خورده بود و داور به صحنه نزدیک بود و کاملاً دید که چه اتفاقی افتاده است و تصمیم کاملاً درستی گرفت و گل مردود بود.


مدافع ماشین‌سازی در مورد خطای خودش روی استنلی کی‌روش هم واکنش نشان داد و گفت: استنلی از نظر جثه بازیکن قد بلند و قدرتمندی است و شیوه بازی‌اش این است که خودش را به سمت مدافع هول می‌دهد. ما در آن صحنه برخوردی داشتیم و داور می‌توانست پنالتی بگیرد.


زاهدی در مورد تصاویری که از بدن زخمی استنلی منتشر شده هم گفت: من این عکس‌ها را ندیدم ولی در فوتبال این مسائل طبیعی است و این اتفاقات همیشه می‌افتد. خود کی‌روش یک صحنه روی عضله چهارسر ران من خطا کرد که ورم کرده است و من اگر بخواهم زخم‌هایم را نشان دهم و در فضای مجازی پخش کنم از این تصاویر زیاد دارم.


وی در پایان در واکنش به صحبت‌های تکسیرا در نشست خبری علیه زنوزی گفت: من نمی‌دانم مسئولان فیفا و AFC و فدراسیون مگر حضور ندارند که یک دستیار بیاید در مورد قوانین فوتبال ما اظهار نظر کند. او وظیفه دارد تنها در حیطه فنی صحبت کند و نمی‌دانم ارتباط مالک باشگاه با این بازی چه بود. همین‌مان مانده بود که یک خارجی بیاید اینجا به ما قوانین فوتبال یاد بدهد.

 

دیدگاه‌ها