کد خبر : 1570991 | 03 آذر 1397 ساعت 13:32 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

شیطنت زوج خط حمله پرسپولیس علیه تراکتوری سابق

در بخشی از تمرین امروز علی علیپور و گادوین منشا با سروش رفیعی ستاره سابق تیم تراکتورسازی شوخی های جالبی را انجام می دادند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی از فولاد سروش رفیعی به تمرین تیم پرسپولیس اضافه شد تا آمادگی خود را برای نیم فصل دوم حفظ کند. با حضور او تیم ذخیره های پرسپولیس نیز قدرتمندتر شده و سطح فنی تمرین تیم پرسپولیس افزایش یافته است. او در تمرین امروز نیز حضور داشت.

 

آخرین تمرین سرخ ها پیش از بازی با تراکتورسازی با شادابی و نشاط کامل برگزار شد و در مقاطع مختلف تمرین بازیکنان به شوخی و خنده با یکدیگر پرداختند. در یک صحنه سروش رفیعی با گادوین منشا و علی علیپور شیطنت هایی انجام دادند و مهاجمان تیم پرسپولیس تلاش کردند این بازیکن را سرنگون کنند!

 

رفیعی یک سال و نیم در تراکتور حضور داشت و پس از آن هم یک نیم فصل در پرسپولیس بازی کرد. او که اکنون یک تراکتوری سابق محسوب می شود، در لیگ شانزدهم عملکرد بسیار خوبی با پیراهن پرسپولیس برابر تی تی ها داشت و موفق شد 2 پاس گل بدهد.

 

در دیگر بخش های تمرین نیز علیپور و منشا تلاش می کردند تا آمادگی و انگیزه خود برای بازی حساس با تراکتور را نشان دهند. این دو در مقابل پیکان با همکاری یکدیگر گل پیروزی بخش قرمزهای پایتخت را به ثمر رساندند و حالا امیدوارند در بازی با تراکتور نیز درخشان ظاهر شوند.

 

دیدگاه‌ها