کد خبر : 1571027 | 03 آذر 1397 ساعت 14:34 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع اروپایی، بهترین گلزن نساجی در لیگ برتر

جورجی گولیسیانی، مدافع گرجستانی تیم نساجی مازندران با گلزنی در بازی دیروز بهترین گلزن تیمش تا به اینجای مسابقات لقب گرفته است.

مدافع اروپایی، بهترین گلزن نساجی در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته تیم نساجی مازندران از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر در آبادان به دیدار صنعت نفت رفت و در انتها با گل دقایق پایانی میلاد جهانی یک برد شیرین خارج از خانه را از دست داد و با نتیجه تساوی 1-1 مقابل میزبان متوقف شد.


تک گل شاگردان جواد نکونام در این دیدار از روی یک ضربه ایستگاهی به دست آمد. هافبک این تیم از سمت چپ زمین سانتری را بر روی دروازه گردان انجام داد و گولیسیانی مدافع پیش کشیده نساجی با ضربه سر دروازه نفتی‌های آبادان را گشود.


مدافع گرجستانی سابق ذوب‌آهن که ابتدای فصل به جمع قرمزپوشان مازندرانی اضافه شد  حالا با چهار گل زده به عنوان بهترین گلزن نساجی، دو هفته مانده به پایان نیم فصل اول مسابقات شناخته می‌شود.


گولیسیانی اولین گل خود را مقابل نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند و اولین سه امتیاز را به مازنی‌ها تقدیم کرد. سپس دروازه پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی گشود و باخت تیمش را سبک کرد. در ادامه باز هم با گلزنی مقابل سایپا، نساجی را از باخت دیگر فراری داد و شب گذشته با ثبت چهارمین گل فصل خود عنوان بهترین گلزن نساج‌ها را به نام خود زد.


نکته جالب توجه این است که گولیسیانی از هفته پنجم وارد ترکیب نساجی مازندران شد و این تعداد گل را ظرف مدت هشت هفته به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها