کد خبر : 1571033 | 03 آذر 1397 ساعت 14:48 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی و اخراج روند بازی را تغییر می‌داد؛

امیدیان: بازیکن ماشین‌سازی به استنلی لگد زد!

جلال امیدیان مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید که داور بازی را پیچیده کرده است.

امیدیان: بازیکن ماشین‌سازی به استنلی لگد زد!

جلال امیدیان مربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دیدار روز گذشته میان دو تیم سپاهان و ماشین سازی که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، گفت: بازی به خاطر تعطیلات و به خصوص برای تیم هایی مثل ما که روند خوبی داشتیم، به ما فشار وارد کرد، چون در این بین باید به بازیکنان استراحت بدهیم. علاوه بر این در هفته گذشته چند بازیکن مریض داشتیم و چند نفر بازیکنان تیم سرما خورده بودند و مصدوم بودند و شرایط یک مقدار سخت بود.


امیدیان در مورد بازی توضیح داد: در نیمه اول بازی یک گله بود. در نیمه اول البته ما هم خیلی خوب نبودیم ولی موقعیتی هم ندادیم.


مربی تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از عملکرد داوری گفت: داور بازی را پیچیده کرد، چون می توانست چیزی که می دید را سوت بزند. بازیکن تیم ماشین سازی (عزیز معبودی) قبل از اینکه کارت زرد دوم را هم بگیرد، باید مستقیم به خاطر لگد زدن به استنلی اخراج می شد. آن صحنه را کارشناسان داوری گفتند پنالتی بوده؛ جای تعجب برای من این است که وقتی توپ در زمین است و می بینید که یک بازیکن کار غیراخلاقی می کند، طبق قانون داور باید پنالتی بگیرد. همان صحنه کارت زرد اول را دادند ولی باید اخراج مستقیم می کرد. در صورتی که وقتی دیدید، لگد زده باید اخراج می شد و باید پنالتی می گرفت و این یک قانون است و وجود دارد.


دستیار امیرقلعه نویی افزود: در نیمه دوم هم گل دوم ما که کاملا سالم بود، که نگرفتند. در صحنه ای که ما گل دوم را زدیم، بازیکنان ما همه به سمت داور رفتند و مطمئن باشید بازیکنان ما الکی به سمت داور نمی روند. بازیکنان ما حرفه ای هستند. این ها یک بحث روانشناسی است. به همین دلایل بازی پیچیده شد؛ با این حال یک امتیاز هم برای ما بد نبود. لیگ، یک لیگ فرسایشی است و تیم ها سختی زیادی برای آماده سازی می کشند و با این حال به نظرم امسال نسبتا تیم امسال سپاهان نسبت به سال گذشته بهتر بوده و می دانیم چیزی نشده و راه زیاد مانده.


امیدیان در مورد رسیدن به صدر و دیدار هفته آینده برابر پدیده هم اینطور توضیح داد: به جدول زیاد بها نمی دهیم و بازی به بازی پیش می رویم. خود آقای قلعه نویی در راس سعی بر تاکید بر همین نکته دارد. بازی با پدیده بسیار مهم است و فوق العاده تیم قابل احترامی هستند و خوب بازی می کنند. ما هم سپاهان هستیم و یکی از مدعیان قهرمانی و می رویم برای بردن ولی قطعا بازی سختی است و امیدوارم با قدرت بازی کنیم.


مربی تیم فوتبال سپاهان حرف هایش را با ابراز امیدواری نسبت به ادامه روند سپاهان و بهبود روند داوری ادامه داد: ما امسال از داوری بسیار متضرر شدیم. در 5،6 بازی ما متضرر شدیم ولی نمی دانم چرا یک دفعه می گویند داوری به نفع سپاهان بوده است. اگر داوری ها درست بود، الان اختلاف خوبی با تیم داشتیم. بازیکن ماشین سازی باید اخراج می شد و روند بازی اینگونه عوض می شد. سجاد شهباززاده هم اصلا دروغ نمی گوید. با این حال گذشته ها گذشته و باید تمام انرژی را برای بازی های بعدی بگذاریم. مربی بزرگی داریم که افتخارات زیادی دارد و حالا هم تمرکز را برای موفقیت تیم گذاشته و ما هم مانند سرمربی تیم، تمام تلاشمان را می کنیم. از هواداران هم تشکر می کنم که با تمام مشکلات اقتصادی با زحمت خود را به تبریز رساندند و از تیم حمایت کردند؛ ضمن اینکه باید از هواداران تبریزی هم تشکر کنم. امیدوارم این فصل برای ما به بهترین شکل ممکن تمام شود.

 

دیدگاه‌ها