کد خبر : 1571037 | 03 آذر 1397 ساعت 14:56 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

با تماس تلفنی رییس سازمان لیگ؛

دوربین‌های تلویزیون به فولادشهر برمی‎گردند!

با وجود مخالفت باشگاه ذوب آهن، سازمان لیگ بر روی پخش تلویزیونی بازی این تیم با پارس جنوبی تاکید دارد.

دوربین‌های تلویزیون به فولادشهر برمی‎گردند!

 

به گزارش "ورزش سه"، درحالی که سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن اعلام کرده بود به خاطر اعلام نام ذوب آهن بدون پسوند "ایران" در جریان قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا از سوی یکی از شبکه های تلویزیونی امروز دوربین های صداوسیما را به ورزشگاه فولادشهر راه نمی دهد، با تماس رییس سازمان لیگ اتفاقات جدیدی رقم خورد.


ظهر امروز دوربین های صداوسیما تا ورزشگاه فولادشهر آمدند و وقتی مجوز ورود پیدا نکردند، این محل را ترک کردند. وقتی رییس سازمان لیگ از این موضوع اطلاع پیدا کرد، طی تماس تلفنی با جلال مرادی، ناظر مسابقه بر حضور دوربین های تلویزیونی تاکید کرد.


بهاروند به مرادی اعلام کرد باید بازی با حضور دوربین های صداوسیما آغاز شود و در واقع این مسابقه از هفته سیزدهم لیگ برتر بین تیم های ذوب آهن و پارس جنوبی پخش زنده داشته باشد.


بر همین اساس جلال مرادی هم طی تماس با مسئولان صداوسیمای اصفهان از آنها خواست که به ورزشگاه فولادشهر بازگردند.


با توجه به اینکه دقایق کمی تا زمان شروع مسابقه باقی مانده، ممکن است در ساعت بازی تغییر ایجاد شود. بازی تیم های ذوب آهن و پارس جنوبی جم قرار بود از ساعت 15:15 آغاز شود؛ اما به دلیل اتفاقات ایجاد شده و دیر رسیدن دوربین های صداوسیما ممکن است با تاخیر نیم ساعته مواجه شود.


به نظر می رسد سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن هم زیر بار حضور دوربین های تلویزیونی رفته چون مرادی به ذوب آهنی ها اعلام کرده در صورت راه ندادن دوربین ها بازی لغو می شود!

 

دیدگاه‌ها