کد خبر : 1571056 | 03 آذر 1397 ساعت 15:49 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرودی که ترک عادت نمی‌کند !

شاگردان علی کریمی باز هم در مسابقه‌ای که عقب افتادند شکست خوردند و نتوانستند نتیجه بازی را به نفع خود به پایان ببرند.

سپیدرودی که ترک عادت نمی‌کند !

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته تیم سپیدرود رشت بازی شش امتیازی را در خانه خود به نفت مسجدسلیمان واگذار کرد و با نتیجه 1-0 برابر حریف مستقیم خود در جدول مسابقات شکست خورد تا کماکان در منطقه خطر حضور داشته باشد.


شاگردان علی کریمی که بسیار امیدوار بودند با کسب سومین پیروزی پیاپی حضور در رتبه‌های میانی را تجربه کنند در نهایت اسیر یک گل دیدنی شدند تا دوباره در شوک فرو رفته و در رده پانزدهم جدول قرار گیرند.


نکته جالب توجه این است که سرخ‌های گیلانی در دیدار هفته سیزدهم خود هم ترک عادت نکردند و با اتکا به دو عادت منفی‌شان این دیدار حساس را واگذار کردند. سپیدرود تا به اینجای لیگ برتر در هر مسابقه‌ای که عقب افتاده نتوانسته به بازی برگردد و امتیازی برای خود به دست آورد. این تیم از سیزده مسابقه خود تنها دو برد با نتیجه حداقلی کسب کرده است و تا به الان هیچ موقع نتوانسته بازی باخته را بازگرداند و با حداقل نتیجه زمین را ترک کند.


دیگر نکته منفی آن‌ها از دست دادن موقعیت‌های خوب گلزنی است. شاگردان کریمی روز گذشته بعد از اینکه گل‌ اول را دریافت کردند فرصت‌های خوب گلزنی به دست آوردند که همه آن‌ها با بی دقتی مهاجمان از بین رفت و در نهایت شکست تلخی نصیب تنها نماینده استان گیلان در لیگ برتر شد.

 

دیدگاه‌ها