کد خبر : 1571058 | 03 آذر 1397 ساعت 15:52 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه روزهای خوش مرزبان در رشت؛

گل برزیلی علیه شادی همه جانبه سپیدرودی‌ها

سپیدرود رشت در شهر باران در حضور تماشاگران متعصب خود متحمل شکست تلخی شد تا یک دیدار ۶ امتیازی را به رقیب انتهای جدولی خود ببازد.

گل برزیلی علیه شادی همه جانبه سپیدرودی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار که در ورزشگاه عضدی شهر رشت برگزار می‌شد با تک گل دقیقه ۳۳ اکبر آفاقی که در نیمه اول به ثمر رسید، خاتمه یافت؛ حالا نفت مسجد سلیمان طی ۳ بازی و گرفتن ۷ امتیاز به نوعی زنگ خطر را برای قعرنشینان به صدا در آورده و به دنبال فرار از انتهای جدول است.

 

 نفت مسجد سلیمان حالا با این برد شیرین خارج از خانه با ۱۱ امتیاز از ۱۳ بازی توانست یک پله صعود کند و  جای خود را با سپیدرود که با ۹ امتیاز  از همین تعداد بازی  به دست آورده جابه‌جا کند.

 

نکته جالب توجه این دیدار حمایت تماشاگران رشتی از علی کریمی حتی بعد از تحمل  شکست در چنین بازی حساسی  بود که حاکی از محبوبیت این اسطوره فوتبال ایران در این تیم است و نشان می‌دهد که آنها هنوز با علی کریمی امیدوار به بقاء در  لیگ برتر هستند.

 

علیرضا مرزبان با کسب این برد اعتماد به نفس لازم را به دست آورده و در این سه بازی اخیر  ثابت کرده است که می‌تواند این تیم را حداقل امسال در  لیگ برتر  نگه دارد.

 

مرزبان در شرایطی نفت مسجدسلیمان راتحویل گرفت که تماشاگران این تیم هنوز به خاطر نتایج خوب فصل گذشته‌شان دل در گروی محمد فکری داشتند، اما حالا کمتر هوادار مسجدسلیمانی می‌تواند منکر وی شود و این برای هر مربی می‌تواند لذت بخش باشد.

 

1357233

 


علی  رضا مرزبان و علی  کریمی  هم در پرسپولیس افشین قطبی و هم در استیل آذین زمانی در یک تیم بودند و شائبه هایی هم مبنی بر درگیری بین این دو  نفر به گوش می رسید و همین نکته باعث  افزایش حساسیت این دیدار علاوه بر جایگاهشان در جدول رده بندی لیگ برتر شده بود.

 

1357232

 

1357231


نفت مسجد سلیمان پس  از اینکه توانست در دقیقه 33 به گل برسد توانست 60 دقیقه از تک گل سرنوشت سازش محافظت کند تا با دستی پر به شهرش باز گردد.


بدون شک نقش غیر قابل انکار موسی کولیبالی مدافع بلند قامت اهل مالی  این فصل نفت مسجد سلیمان در حفظ این گل را نمی توانیم نادیده بگیریم . او برای حفظ این گل در کنار حسین دوستدار زوج همیشگی‌اش در این فصل از رقابت ها، همه کار کرد  تا ثابت کند هنور همان موسی کولیبالی هست که موفق شده  با استقلال خوزستان لیگ برتر را فتح کند . ضمن اینکه از درخشش حبیب عباسی فر دروازبان جوان و 21 ساله این تیم هم نمی شود به راحتی گذشت.

 


قطعا یکی از تیم های پر طرفدار لیگ برتر  تیم شهر اولی ها یعنی نفت مسجد سلیمان است . آنها ثابت کرده اند در همه حال پشت تیمشان را خالی نمی کنند ، چه زمانی که در لیگ یک به رهبری محمود فکری درصدر جدول جا خوش کرده بودند و چه حالا که در انتهای جدول به سر می برند .


علاقه شدید خوزستانی ها به فوتبال برزیل در شکل لباس های هر دو تیم نفتی لیگ برتر کاملا هویدا و آشکار است . دیروز در ورزشگاه عضدی شهر رشت مسجد سلیمانی ها با پرچم برزیل 90 دقیقه به تشویق تیمشان پرداختند تا با 3 امتیاز شیرین ورزشگاه عضدی را ترک کنند .

 

1357234

 

1357230

 


هر چند تماشاگران شهر باران را به عدم حمایت از مربیان متهم می کنند اما  آنها دیروز در ورزشگاه خانگی بعد از شکست صحنه ای به یاد ماندنی را رقم زدند تا ثابت  کنند دارای فرهنگ بالایی هستند.


 هوادران این تیم حرمت مربی خود را  بعد از یک شکست خانگی آن هم  در دیداری 6 امتیازی نگ داشتند و با تشویق علی کریمی شان این اسطوره فوتبال ایران را بالا بردند.


قطعا سپید رود می تواند با تکیه بر این چنین هوادارانی  جایگاه خود را درجدول بهبود ببخشد و همچنین الگویی باشند برای طرفداران دیگر شهرهای کشور که تیمشان را حتی در صورت باخت تنها نگذارند .

 

دیدگاه‌ها