کد خبر : 1571070 | 03 آذر 1397 ساعت 16:41 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

اکسین البرز ۲ - کارون اروند 0 ؛

لیگ یک/ شروع کار مجتبی حسینی با برد

شاگردان سید مجتبی حسینی توانستند با دو گل برابر کارون اروند خرمشهر به پیروزی برسند.

لیگ یک/ شروع کار مجتبی حسینی با برد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ یک تیم اکسین البرز که سید مجتبی حسینی را برای نخستین بار روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۴:۱۵ امروز در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان شاگردان هومن افاضلی در تیم کاون اروند خرمشهر بود.

 

داوود نوشی‌صوفیانی، میرهانی هاشمی، سید محسن حسینی، فرید محمدی‌زاده، پویا سیف‌پناهی، محمود شفیعی، مهرداد رضایی، کیوان امرایی، امین شجاعیان، مهرداد ابراهیمی و یاسر فیضی بازیکنان ثابت اکسین البرز در دیدار با کارون اروند خرمشهر بودند.

 

هومن افاضلی نیز از میکائیل ایمن‌تراج، علی مغنمیان، محسن آقایی، جابر یوسفی، کریم احمدی، محمدمهدی عسکری، امین رضایی، علی پورمحمد، علی هزامی، احسان پیرهادی و محمدجواد محمدی به‌عنوان نفرات اصلی تیم کارون اروند خرمشهر برابر اکسین البرز بهره می‌برد.

 

اکسین البرز با تک گلی که محمد ابراهیمی در دقیقه ۲۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، موفق به کسب پیروزی یک بر صفر در نیمه اول بازی با کارون اروند شد.

 

کارون اروند خرمشهر که هفته قبل در نخستین حضور هومن افاضلی به‌عنوان سرمربی به پیروزی رسیده بود، برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد ولی ضد حمله خوب اکسینی‌ها در دقیقه ۷۹ نتیجه داد و حرکتی که محمد ابراهیمی از جناح چپ زمین آغاز کرد و فرزاد حاتمی را به توپ رساند، موقعیت خطرناکی به وجود آورد که پاس در عمق او را علی زینالی در مصاف تک به تک با ایمن‌تراج تبدیل به گل کرد.

 

اکسین البرز در ادامه توانست از برتری ۲ بر صفر خود برابر کارون اروند خرمشهر را حفظ کند تا ۱۹ امتیازی شده و همچنان در رده ششم جدول قرار بگیرد؛ کارون اروند نیز با ششمین باخت فصل ۱۳ امتیازی و در جایگاه دهم جدول ماند.

 

دیدگاه‌ها