کد خبر : 1571112 | 03 آذر 1397 ساعت 20:21 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد 0 - 0 پالاس؛ سرد، بی روحیه، کم رمق!

منچستریونایتد در خانه خود به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل برابر پالاس دست نیافت.

یونایتد 0 - 0 پالاس؛ سرد، بی روحیه، کم رمق!

به گزارش "ورزش سه"منچستریونایتد در شبی که نمایش ضعیفی ارائه داد و نتوانست موقعیت های زیادی ایجاد کند، خوش شانس بود که در خانه برابر پالاس با نتیجه 0-0 متوقف شد.

 

یونایتد بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 3 و روی پاس لوکاکو و ضربه والی لینگارد می توانست به گل اول برسد اما مدافعان پالاس دروازه را نجات دادند.

 

در ادامه پالاس بر جریان بازی مسلط شد و در دقیقه 17 می توانست روی ضربه زاها از درون محوطه به گل برسد اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1357304

 

3 دقیقه بعد بهترین فرصت بازی نصیب زاها گشت اما ضربه دیدنی او از پشت محوطه با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه دخیا به بیرون رفت. در دقیقه 26 و با یک ضدحمله سریع، فن آنهولت با دروازه یونایتد تک به تک شد اما ضربه ضعیف این بازیکن راهی به دروازه حریف نیافت.

 

در ادامه و روی ارسال لینگارد، اسمالینگ با ضربه سر می توانست دروازه پالاس را باز کند اما تلاش او راهی به دروازه نیافت و در نهایت 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در همان ابتدای نیمه دوم و روی ارسال اشلی یانگ، لوکاکو فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما عکس العمل هنسی مانع رخ دادن این اتفاق گشت.

 

1357303

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و یونایتد علیرغم مالکیت توپ قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه پالاس نبود. در دقیقه 64 داوید دخیا طی 2 صحنه متوالی و روی ضربات کویاته و فن آنهولت واکنش نشان داده و دروازه یونایتد را نجات داد.

 

در دقیقه 75 تاوسند با یک حرکت انفرادی دیدنی با دروازه دخیا تک به تک شد اما ضربه ضعیف او در عین ناباوری با اختلاف به بیرون رفت تا بهترین موقعیت پالاس برای گلزنی از دست برود.

 

در دقیقه 84 یونایتد با ضربه سر لوکاکو تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت اما هنسی واکنش خوبی نشان داد. در دقیقه 90 ضربه راشفورد در موقعیتی مناسب به تامکینس برخورد کرد تا یونایتد در نهایت در خانه با تساوی بدون گل برابر پالاس متوقف شود.

دیدگاه‌ها