کد خبر : 1571142 | 03 آذر 1397 ساعت 22:51 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام 3 - 1 چلسی؛ بالاخره باختند!

تاتنهام موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده با 3 گل رقیب همشهری خود چلسی را مغلوب کند.

تاتنهام 3 - 1 چلسی؛ بالاخره باختند!

به گزارش "ورزش سه"، اولین باخت این فصل چلسی در شرایطی در دربی لندن رقم خورد که آنها موقعیت زیادی روی دروازه حریف نداشتند و شاید اگر کپا نبود این شکست سنگین تر هم می شد.

 

1357339

 

1357337

 

تاتنهام بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 7 به گل اول رسید. روی ارسال اریکسن، دله آلی موفق شد با یک ضربه سر دقیق دروازه کپا را باز کند.

 

بازی طوفانی تاتنهام ادامه یافت و آنها بعد از خلق چند موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 15 روی ضربه زمینی و دقیق هری کین از پشت محوطه و بهره گیری از اشتباه کپا به گل دوم هم دست یافتند.

 

1357338

 

 

 

در دقیقه 29 تاتنهام صاحب بهترین فرصت برای زدن گل سوم شد اما ضربه آلدروایرد در مقابل دروازه توسط کپا مهار شد و روی ریباند هم ضربه فویس به بیرون رفت.

 

2 دقیقه بعد سون هیونگ مین درون محوطه صاحب بخت فوق العاده ای برای گلزنی شد اما ضربه والی و خودخواهانه او با اختلاف کمی از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.

 

در لحظات پایانی نیمه اول کپا با عکس العمل فوق العاده خود روی ضربه سون دروازه چلسی را نجات داد و در ریباند نیز تلاش اریکسن منجر به زدن گل سوم نشده و نیمه نخست با برتری 0-2 تاتنهام به پایان رسید.

 

اگرچه اولین موقعیت نیمه دوم برای چلسی ایجاد شد و بی دقتی ویلیان نگذاشت آنها اختلاف را کم کنند، اما تاتنهام در دقیقه 53 به یک گل دیدنی دست یافت.

 

1357340

 

1357342

 

روی پاس دله آلی، سون هیونگ مین با یک استارت فوق العاده و گذر از سد جورجینیو و داوید لوییز وارد محوطه جریمه شده و با یک ضربه دقیق به گوشه محوطه گل سوم تاتنهام را به ثمر رساند.

 

در دقیقه 64 و روی پاس جورجینیو، کانته در مقابل دروازه صاحب فرصت شد اما کنترل ضعیف هافبک فرانسوی باعث از دست رفتن موقعیت گشت.

 

در دقیقه 67 هری کین بهترین فرصت ممکن را برای زدن گل چهارم به دست آورد اما ضربه او در دهانه دروازه با بی دقتی محض به بیرون رفت.

 

3 دقیقه بعد و با پاس به بیرون هری کین، دله آلی در مقابل دروازه چلسی صاحب موقعیت شد اما ضربه او با کمترین اختلاف ممکن از بالای دروازه کپا راهی بیرون زمین شد.

 

چلسی بعد از دریافت 3 گل آهنگی هجومی به خود گرفت و در دقیقه 85 یکی از گل ها را جبران کرد. با پاس آسپلیکوئتا، اولیویه ژیرو موفق شد با یک ضربه سر گل اول چلسی را به ثمر برساند. در ادامه چلسی تلاش زیادی برای کاهش اختلاف کرد که نتیجه نداد و در نهایت تاتنهام 2-3 پیروز دربی لندن شد.

دیدگاه‌ها