کد خبر : 1571149 | 03 آذر 1397 ساعت 23:11 | 55.2K بازدید | 0 دیدگاه

ببر خیزان، اژدهای غران

سون هیونگ مین؛ شعبده بازی شرقی در ومبلی (عکس)

ستاره کره ای تاتنهام، زیباترین گل دربی امشب لندن را با یک حرکت انفرادی دیدنی به ثمر رساند.

سون هیونگ مین؛ شعبده بازی شرقی در ومبلی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب موفق شد در دیداری جذاب و تماشایی، 3-1 چلسی را شکست بدهد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کند.

شاگردان مائوریسیو پوچتینو در همان نیمه اول با زدن دو گل توسط دله آلی و هری کین، از آبی ها پیش افتادند و تا اندازه زیادی پیروزی شان را قطعی کردند اما زیباترین گل بازی در دقایق ابتدایی نیمه دوم زده شد؛ زمانی که سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، بازیکنان حریف را مقهور تکنیک فوق العاده خود کرد.

سون در نیمه اول صاحب دو موقعیت بسیار خوب شده بود اما ضربه او، راهی به چهارچوب دروازه چلسی پیدا نکرده بود. بهترین موقعیت او در نیمه اول، در دقیقه 45+1 رقم خورد که کپا آریسابالاگا، دروازه بان چلسی، با یک واکنش سریع، مانع از گلزنی او شد.

اما در دقیقه 55، همه چیز متفاوت بود. سون که با پاس دله آلی در میانه زمین صاحب توپ شده بود، یک فرار سریع را از سمت راست آغاز کرد. جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی، پا به پای او حرکت کرد اما نتوانست مانع از ورود او به محوطه جریمه شود. در این لحظه، داوید لوئیز هم به استقبال سون آمد اما تنها یک حرکت بدن کافی بود تا مدافع باتجربه برزیلی محو شود. جورجینیو که همچنان سون را تعقیب، سرانجام در آخرین گام ها جا ماند تا او به راحتی ضربه نهایی را وارد کند.

سون توپ را بالاخره روی پای چپ برد و با یک شوت تماشایی، این بار کپا را مغلوب کرد؛ گل سوم تاتنهام که عملا امیدهای چلسی را از بین برد.

ستاره کره ای در چند هفته ابتدایی این فصل، به دلیل حضور در رقابت های بازی های آسیایی، نتوانست تیمش را همراهی کند و این نگرانی وجود داشت که جایگاهش در ترکیب تیم پوچتینو را از دست بدهد اما او که توانست مدال طلای بازی های آسیایی را به دست بیاورد و معافیتش از خدمت سربازی قطعی شود، خیلی زود بار دیگر به ترکیب تاتنهام برگشت و با نمایش درخشانش در دیدار امشب،نشان داد که همچنان بهترین بازیکن آسیایی حاضر در لیگ های معتبر اروپایی است.

 

1357350

 

1357351

 

1357355

 

1357353

 

1357352

 

1357354

دیدگاه‌ها