کد خبر : 1571162 | 04 آذر 1397 ساعت 00:55 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی پرگل اینتر برابر فروزینونه

اینتر در ادامه نتایج خوبش در هفته های اخیر سری آ، با نتیجه 3-0 فروزینونه را شکست داد و جایگاهش در رتبه سوم جدول را تثبیت کرد.

پیروزی خانگی پرگل اینتر برابر فروزینونه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 10 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل اول رسیدند. روی پاس لائوتارو مارتینس بود که کیتا بالده صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1357367

 

 بعد از این گل بازی تا اندازه ای متعادل تر شد اما باز هم این اینتری ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و تیم میزبان با همان یک گل برتری به رختکن رفت.

در نیمه دوم فروزینونه شروع بهتری داشت و حتی می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما ضربه سر چیوفانی به تیر دروازه هاندانوویچ برخورد کرد.

در مقابل، اینتر در دقیقه 57 به گل دوم رسید. این بار روی ارسال بالده بود که لائوتارو مارتینس با یک ضربه سر عالی، حساب کار را 2-0 کرد.

 

1357368

 

در ادامه باز هم این اینتری ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و بعد از اینکه چند موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 82 به گل سوم رسیدند. این بار پولیتانو در نقش گلساز ظاهر شد و پاس در عمق او را بالده تبدیل به گل کرد.

در دقایق پایانی، کاندروا یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد تا در نهایت اینتر با همان سه گل به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها