کد خبر : 1571172 | 04 آذر 1397 ساعت 09:11 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: تیمی که اینطور اشتباه کند مجازات خواهد شد

بازیکنان بایرن مونیخ دیروز شنبه در مقابل فورتونا دوسلدورف برتری 2گله‌ی خود را در 13 دقیقه‌ی انتهای بازی از دست دادند تا نیکو کوواچ سرمربی‌شان را بسیار خشمگین کند.

کوواچ: تیمی که اینطور اشتباه کند مجازات خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، نیکو کوواچ که به دلایل نتایج ضعیف بایرن مونیخ به شدت تحت فشار قرار دارد و هر لحظه ممکن است اخراج شود بعد از بازی دیروز تیمش مقابل فورتونا دوسلدروف که در ورزشگاه خانگی بایرن، آلیانز آرنا برگزار شد و با نتیجه‌ی تساوی 3-3 به پایان رسید، به عملکرد دفاعی شاگردانش حملات سختی کرد و نشان داد که از کسب این نتیجه توسط تیمش بسیار خشمگین است. 

 

بازیکنان بایرن مونیخ با اینکه دو گل از حریف‌شان جلو بودند در دقایق پایانی بازی دو بار با دادن فضاهای بسیار زیاد به لوکباکیو مهاجم گلزن دوسلدورف به او اجازه دادند تا به راحتی دروازه‌ی مانوئل را باز کند و با هت‌تریک کردن در بازی دیشب، دو امتیاز حساس از بایرن مونیخ بگیرد.

 

 کوواچ بعد از بازی از عملکرد دفاعی تیمش بسیار خشمگین بود و به این اشاره کرد که بازیکنانش لیاقت‌شان مجازات‌ شدن بوده است. کوواچ در کنفرانس خبری گفت:" حتماً می‌توانید تصور کنید که در دل من الان چه می‌گذرد. تصور کنید تیم‌تان بازی را تحت کنترل داشته و از حریف جلو بوده ولی بعد ناگهان همه چیز را از دست می‌دهد. طبیعی است که در این شرایط نتوانم خوشحال باشم ... من از این بابت خیلی عصبانی‌ام". 

 

کوواچ در ادامه‌ی این مصاحبه‌ی خبری گفت:" نمی‌توانم بفهمم که چطور نتوانستیم از شرایط خوبی که داشتیم استفاده کنیم. ولی از آن هم بدتر عملکرد دفاعی ما روی هر سه گلی است که دریافت کردیم. فرقی نمی‌کند که شما جلوی تیمی بازی می‌کنید که وضعیت بدی دارد یا جلوی قهرمان چمپیونزلیگ، در هر صورت چنین اشتباهاتی مجازات خواهد شد".

دیدگاه‌ها