کد خبر : 1571179 | 04 آذر 1397 ساعت 10:12 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

4 اپیزود از تقابل گلر تراکتور با سرخپوشان پایتخت؛

انگیزه های فروزان برای کلین شیت مقابل پرسپولیس

محسن فروزان در فصول اخیر دوئل های جذابی را با تیم پرسپولیس داشته و امیدوار است این بار با کلین شیت از زمین مسابقه خارج شود.

انگیزه های فروزان برای کلین شیت مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و تراکتور در حالی به مصاف هم خواهند رفت که یکی از تقابل های جذاب این مسابقه بین بازیکنان سرخپوش زمین و محسن فروزان دروازه بان تراکتور خواهد بود. او که حالا بازیکنی باتجربه در فوتبال ایران به شمار می رود، در این سال ها چند بازی جذاب و مهیج را برابر پرسپولیس تجربه کرده که هر کدام حاوی جنجال های زیادی نیز بوده است.

 

اپیزود اول/ دربی برای محسن خوش یمن نبود

 

در هفته سی ام لیگ سیزدهم پرسپولیس و استقلال در حالی به مصاف هم رفتند که در فرم خوب خود قرار نداشتند. استقلال با قلعه نویی در قامت یک مدعی سفت و سخت ظاهر نشده بود و پرسپولیس با حمید درخشان وضعیت خوبی نداشت. 4 بازی قبلی دو تیم نیز بدون گل به پایان رسیده بودند و به همین دلیل فشار روی مهاجمان دو تیم برابر گلزنی به بیشترین حد ممکن رسیده بود. در نیمه اول فروزان خیلی وادار به واکنش نشد اما در نیمه دوم حضور مهدی طارمی در زمین ورق را به نفع قرمزها برگرداند و پس از چند حمله، محمد نوری با یک ضربه فروزان را تسلیم کرد و بازی را به تساوی کشاند. چند دقیقه بعد سانتر استثنایی هادی نوروزی روی سر امید عالیشاه نشست و فروزان سفید پوش نیز نتوانست عکس العملی از خود نشان دهد تا استقلال بازی برده را با شکست عوض کند.

 

1357396

 

اپیزود دوم/ فروزان یک تنه علیه قهرمانی پرسپولیس

 

در 24 اردیبهشت 95 پرسپولیس برابر راه آهن قرار گرفت. سرخ ها به یک پیروزی پرگل احتیاج داشتند تا حتی در صورت پیروزی استقلال خوزستان نیز به قهرمانی برسند اما محسن فروزان در درون دروازه راه آهن ایستادگی فوق العاده ای انجام داد و تا آخرین دقایق بازی دروازه اش را بسته نگه داشت. سرانجام رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی دروازه او را باز کرد و چند دقیقه بعد هم احمد نوراللهی موفق به این کار شد. فروزان که سابقه بازی در استقلال را هم دارد، در بازی پرسپولیس - راه آهن سعی می کرد با اتلاف وقت قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد و سرانجام هم به هدفش رسید.

 

1357395

 

اپیزود سوم/ چیپ رامین، آب سرد روی آتش هواداران پرسپولیس

 

فصل بعد پرسپولیس برای قهرمانی با اقتدار بیشتری وارد زمین شد و در هفته های ابتدایی نیم فصل دوم مقابل صبای قم قرار گرفت. مدافعان صبا که فروزان را در درون دروازه داشتند، در دقایق پایانی بازی مرتکب یک پنالتی شدند و بازهم رضاییان پشت توپ قرار گرفت تا به فروزان پنالتی بزند. او پنالتی را چیپ زد و دروازه باز شد تا این گل آب سردی بر آتش هوادارانی باشد که فصل قبل از محسن فروزان شاکی بودند.

 

1357397

 

اپیزود چهارم/ پنالتی به دو تیرک، آغازِ دژاوو

 

یک سال پیش پرسپولیس و پارس جنوبی برای قهرمانی نیم فصل در جم به مصاف هم رفتند. پرسپولیسی ها که توان حمله روی دروازه پارس را نداشتند در دقیقه 65 با اعلام پنالتی توسط اشکان خورشیدی غافل گیر و نگران شدند و زمانی که فروزان پشت توپ ایستاد اضطراب برایشان به حداکثر رسید چرا که می دانستند در صورت گل شدن توپ، او به همین زودی ها بیخیال نخواهد شد. فروزان بیرانوند را فریب داد و ضربه را به سمت چپ زد اما توپ به داخل تیرک عمودی خورد و عرض دروازه پرسپولیس را طی کرد و به آن یکی تیرک هم خورد تا به شکلی حیرت آور توپ وارد دروازه نشود. اما این پایان کار نبود، در دقیقه 96 سانتر کامیابی نیا به مصلح رسید و او با ضربه سر توپ را به تور دروازه پارس جنوبی رساند.

 

1357394

دیدگاه‌ها