کد خبر : 1571215 | 04 آذر 1397 ساعت 12:31 | 69.4K بازدید | 0 دیدگاه

نود دقیقه عبور از خط قرمزهای محوطه فنی 

بازگشت تلخ علیمنصور و کالوین کلین به لیگ!

بازگشت علیرضا منصوریان اگرچه برای او با شکست همراه بود، اما رفتار او در کنار زمین باعث جذاب تر شدن مسابقه اخیر ذوب آهن شد.

بازگشت تلخ علیمنصور و کالوین کلین به لیگ!

 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق استقلال بعد از اتفاقاتی که در این تیم برایش رخ داد، مدت نسبتا زیادی دور از فوتبال بود؛ او همواره دوست داشت در شرایطی به فوتبال برگردد که آرامش ذهنی اش را به دست آورده باشد و بتواند با خیالی آسوده امور فنی یک تیم لیگ برتری را در دست بگیرد. منصوریان بعد از حدود یکسال سرمربی ذوب آهن شد و از همان روز اولی که قراردادش را با تیم اصفهان امضا کرد و جایگزین امید نمازی شد، می شد پیش بینی کرد که با بازگشت او جذابیت به بازی های ذوب آهن برگردد.


منصوریان روز گذشته تیمی که دو سه روز بیشتر نیست تحویلش گرفته را به مصاف پارس جنوبی جم فرستاد و اگرچه امید داشت اولین پیروزی را به دست آورد اما با یک شکست خانگی زمین مسابقه را ترک کرد. نکته جالب در بازی دیروز برای ذوب آهن رفتارهای جالب منصوریان کنار زمین بود. رفتارهایی که قبل تر در استقلال شاهدش بودیم و دیروز نیز در اولین حضور روی نیمکت ذوب آهن بار دیگر مشاهده کردیم. این بخش ها را بخوانید تا متوجه شوید دقیقا از چه چیزی حرف می زنیم.


سکانس اول؛ مراسم شروع بازی و استقبال از میهمان


منصوریان روز قبل از بازی با پارس جنوبی در کنفرانس خبری با حسین پاشایی مربی تیم پارس هم برخورد گرمی داشت و این اتفاقات در روز بازی دو چندان شد. حاشیه های شروع مسابقه و راه ندادن دوربین های تلویزیونی به تنش های قبل از بازی ذوب آهن و پارس جم اضافه کرده بود اما منصوریان به همراه خرمگاه و دستیارانش در مراسم شروع به استقبال مهدی تارتار و کادرفنی اش رفت و به آنها خوشامد گفت. سرمربی ذوب آهن هیچ کدام از نیمکت نشینان پارس را هم از قلم نینداخت و حتی با بازیکنان زیر 21 سال این تیم نیز دست داد و خوش و بش کرد. وقتی نوبت به عکس یادگاری با مهدی تارتار رسید، یکی دوبار جایش را تغییر داد تا چهره بشاش تری را به رخ بکشد. سپس بازیکنان قدیمی پارس جم مثل بنگر و نوری را در آغوش گرفت و روی نیمکت نشست تا آماده مسابقه شود.

 

1357495


سکانس دوم؛ اعتراض به پنالتی پارس جم


سرمربی ذوب آهن که از شروع بازی روی نیمکت آرام نشسته و محمد خرمگاه را کنار زمین فرستاده بود با اعلام ضربه پنالتی به سود پارس جنوبی از روی نیمکت سریعا خودش را به زمین رساند و اعتراض های جالبی به رضا عادل داور مسابقه کرد. او اعتقاد داشت برخورد توپ با دست مدافع ذوب آهن پنالتی نبوده و چند دقیقه به تصمیم داور اعتراض کرد. اعتراض های او کنار زمین به همین جا ختم نشد و تا پایان نیمه اول بارها با لبخندی جالب و لحنی که آن را خوب می شناسیم با داورچهارم مشغول صحبت بود.

 

1357499


سکانس سوم؛ ورود به چمن و سلام به آقای داور!


با به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول منصوریان که بعد از پنالتی پارس دیگر روی نیمکت ننشسته بود، سریعا خودش را به وسط زمین چمن رساند تا اعتراضش به پنالتی را به گوش رضا عادل داور بازی برساند. این نوع اعتراض منصوریان واکنش تارتار را به همراه داشت. سرمربی پارس جنوبی خطاب به جلال مرادی اعلام کرد که مگر می شود سرمربی حریف به وسط زمین برود؟ تارتار از شدت عصبانیت خود هم به داخل چمن رفت و حرفش این بود حالا که منصوریان به داخل چمن رفته تا داور را ببیند ما هم به سمت عادل می رویم. اتفاقی که در نهایت با دخالت اطرافیان و جلال مرادی ناظر مسابقه ختم به خیر شد.

 

1357498


سکانس چهارم؛ ماجرای کلاه آزاردهنده و ورود به زمین در حین بازی!


نیمه دوم، نیمه پر حاشیه منصوریان بود؛ او که هرگز نمی خواست در اولین بازی اولین شکست را تجربه کند، مدام با بازیکنانش با استیل و لحن خاص خودش در حال صحبت بود. منصوریان که یک دقیقه کنار زمین ارام و قرار نداشت در هر دقیقه ای که کلاه خود را روی سرش جابه جا نمی کرد، یا دستش پشت سرش بود و حسرت گل نزدن تیمش را می خورد و یا با استیل های مثال زدنی استرسش را به رخ بکشد. منصوریان حتی در اواسط نیمه دوم آنقدر سرگرم بازی بود که محوطه فنی را گم کرد و در دقایقی از بازی به زمین چمن وارد شده بود که داور چهارم بعد از چند ثانیه این موضوع را متوجه شد و به سرمربی ذوب آهن تذکر داد. این رفتارها را منصوریان البته در گذشته نیز در استقلال بارها انجام داده بود که حالا با بازگشت به فوتبال احتمالا بازهم شاهد آنها خواهیم بود.

 

1357500


سکانس پنجم؛ دعوت مربیان پارس به منزل!

 

با پایان مسابقه و شکست یک بر صفر ذوب آهن؛ منصوریان به سمت مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی رفت و علاوه بر تبریک برد به او و دستیارانش دقایقی با آنها به صحبت پرداخت. منصوریان زمان بازگشت تیم پارس جم از اصفهان را پیگیر شد و جالب اینکه از آنها خواست به منزلش بروند و پذیرای شان شود. اتفاقی جالب که کمتر مربی ای بعد از باخت دست به چنین کارهایی می زند اما منصوریان بعد از اولین بازی اینطور رفتار کرد.

 

1357497

 

عکس ها: محمدرضا جعفری و رسول شجاعی و مهدی مهران نژاد

دیدگاه‌ها