کد خبر : 1571269 | 04 آذر 1397 ساعت 16:00 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

حاج صفی، ستاره‌ای برای تغییر عیار تراکتور (عکس)

هافبک چپ پای تیم ملی ایران و حال حاضر تراکتورسازی تبریز با استفاده از تجربه و قدرت تاکتیکی‌اش به ستاره جدید تیم ملی تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، داشتن سه کاپیتان تیم ملی برای هر مربی‌ای آرزوست که این کار توسط مالک جدید تراکتورسازی انجام شد و وی با جذب شجاعی، دژاگه و سپس احسان حاج صفی سرخپوشان تبریزی را درخشان تر از قبل کرد.


مدافع چپ تیم ملی که دیرتر از دو ستاره دیگر به تراکتور اضافه شد حالا یکی از ستاره‌های این تیم است و مهره‌ای قابل اتکا و تاثیرگذار محسوب می‌شود. او رفته رفته به ترکیب اصلی تیمش رسید و علاوه بر انجام کارهای دفاعی به خوبی وظایف هجومی را انجام می‌دهد.

 


حاج صفی در بازی حساس مقابل پرسپولیس توسط تقوی در دفاع چپ گذاشته شده تا از همکاری بشار رسن و سیامک نعمتی در سمت راست زمین جلوگیری کند و اینگونه از بار هجومی قرمزپوشان کم شود. در ادامه می‌توان گفت مدافع چپ تراکتوری‌ها با ایجاد هماهنگی لازم با سوگیتا از سمت چپ نفوذ خوبی انجام می‌دهد و با ارسال‌های مواج موقعیت خطرناکی برای یارانش در محوطه جریمه به وجود می‌آورد.


ستاره چپ پای تراکتور بر روی ضربات ایستگاهی هم بسیار زهردار نشان می‌دهد. حاج صفی در ضربه‌‌های آزاد و هم‌چنین ارسال کرنر از دو سمت هم تبحر خاصی دارد تا اینگونه عیار سرخپوشان دیار آذربایجان بالاتر رود و به مهره‌ای خطرناک و قابل اتکا تبدیل شود.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها