کد خبر : 1571304 | 04 آذر 1397 ساعت 17:52 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

محمودزاده: بازی های معوقه فردا برگزار می‌شود

امروز سه بازی دسته اول به دلیل شرایط نامساعد جوی برگزار نشد. بازی فجر سپاسی – سرخپوشان پایتخت. بازی شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز و بازی شاهین شهرداری بوشهر و مس رفسنجان.

محمودزاده: بازی های معوقه فردا برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری بازی های دسته اول کشور در این باره می گوید: بارش باران در شهرهای شیراز، ماهشهر و هم چنین بوشهر اجازه برگزاری بازی های یاد شده را نداد. اما از هواشناسی استعلام گرفتیم و فردا هوا در این سه شهر نیمه ابری است و شرایط برگزاری بازی وجود دارد. بر اساس قانون تیم های میهمان و کادر برگزاری مسابقه باید 24 ساعت در شهر میزبان استقرار داشته باشند تا دوباره شرایط برگزاری بازی را بررسی کنند.

 

رئیس کمیته مسابقات با گلایه از رسانه های گروهی گفت: ما در برنامه بازی ها از اسم استقلال جنوب استفاده می کنیم اما رسانه ها به نام سرخپوشان پاکدشت اشاره می کنند. تیمی که خواهان تغییر اسم است باید به هیات فوتبال استان و هم چنین اداره کل ورزش و جوانان نامه بزند تا کمیسیون ماده 5 که انتقال سهام باشگاه ها را برعهده دارد نسبت به تغییر نام باشگاه اقدام کند که تا به امروز باشگاه استقلال جنوب این کار را نکرده است و باید با همین نام در بازی ها حاضر شود. به همین خاطر در حال حاضر تغییر نام این تیم از سوی رسانه ها کار درستی نیست.

دیدگاه‌ها