کد خبر : 1571323 | 04 آذر 1397 ساعت 18:22 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال – مسعود؛ آرام بخش برای دیدار پرتنش (عکس)

کاپیتان های دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی پس از حرکت هماهنگی که قبل از بازی انجام داده بودند، در جریان بازی هم سعی در آرام کردن فضا داشتند.

سیدجلال – مسعود؛ آرام بخش برای دیدار پرتنش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر امروز عصر در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند.

 

پیش از این بازی نگرانی های زیادی درباره حواشی و اتفاقات روی سکوها وجود داشت. برای جلوگیری از چنین مسائلی، مسعود شجاعی و سید جلال حسینی در اقدامی هماهنگ برای اولین بار از هواداران دعوت کردند که احترام ها را در ورزشگاه رعایت کنند و هشدار دادند که اگر فحاشی شدیدی شنیده شود، دو تیم بازی را متوقف می کنند.

 

 

 

سرانجام روز برگزاری بازی رسید و با وجود حواشی مختلفی که وجود داشت، دو تیم در یک روز نسبتا معمولی با هم روبرو شدند. معمولی از این حیث که سکوها آرام نبودند اما وضعیت طوری بود که برخی حاشیه ها و جنجال های همیشگی این بازی در دیدار امروز دیده نشد.

 

به نظر می رسید تلاش شجاعی و سید جلال برای آرام کردن جو ورزشگاه تا حدودی کارساز بود و کمی از تنش ها کاسته شد.

 

 


این دو کاپیتان در جریان بازی هم سعی کردند هم تیمی های خود را دعوت به آرامش کنند تا متن این دیدار مهم بیش از حواشی آن دیده شود. هرچند باز هم بعضی خطاها و برخوردها بیش از حد حاشیه ساز می شد، اما می توان گفت تلاش های دو کاپیتان باتجربه تیم های سرخپوش تهران و تبریز برای کاستن تنش ها تا حدودی مثمر ثمر بود.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها