کد خبر : 1571328 | 04 آذر 1397 ساعت 18:38 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

برخاسته از گور، چسبیده به صدر!

همه برای پدیده، پدیده برای خودش!

پس از تساوی سپاهان مقابل ماشین سازی و تقسیم امتیازات در مصاف پرسپولیس و تراکتور، پدیده با برتری مقابل سایپا، اختلافش را با رقبا به ۳ امتیاز رساند.

همه برای پدیده، پدیده برای خودش!

به گزارش "ورزش سه" در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، همه تیم های بالای جدول به نفع پدیده کار کردند تا این تیم با برتری خفیف مقابل شاگردان دایی همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.


شاگردان گل محمدی که هفته هاست به صدر جدول تکیه زده اند حالا ۲۹ امتیازی شده اند. هرچند عقب افتادن بازی پدیده آماده مقابل استقلال ناآماده می توانست مجموع امتیازات تیم خراسانی را از این هم بیشتر کند اما فاصله تقریبا یک ماه هم سبب نشد تا این تیم از جایگاهی که شایسته آن است عقب نشینی کند.


البته دقایق ابتدایی بازی مقابل سایپا، دور بودن از شرایط مسابقه را در ساق بازیکنان پدیده به وضوح نمایش می داد اما این تیم با همان تسلط دیدنی روی توپ و با ایجاد مالکیت، کم کم در زمین حکمرانی کرد تا پس از خلق موقعیت های فراوان و با ارایه یک فوتبال تهاجمی و تماشاگر پسند به گل برتری دست پیدا کند.


جالب اینجاست که پدیده همچنان با معضلات پیچیده و پیش پا افتاده گوناگونی که در فصول قبل هم داشته، روبروست. شاگردان گل محمدی زمین تمرینی مناسبی ندارند و با آغاز بارش ها این نگرانی بیشتر هم شده است. ضمن آنکه شرکت پدیده با وجود تبلیغات فراوان و چشمگیر (حتی در بازی بزرگ هفته) قید حمایت از تیم فوتبال پدیده را به کلی زده است تا صدرنشین مقتدر لیگ مانند شخصیت هیو گلس با بازی لئوناردو دی کاپریو در فیلم بازگشته با وجود دست و پنجه نرم کردن با مشکلات بزرگ از مرگ رهایی پیدا کند و حالا صاحب جایگاه نخست در لیگ برتر باشد. در واقع آنها از پوست خرسی که قصد جانشان را کرده بود برای خود پوستین گرمی ساخته اند، به امید روزهای آینده و کمک هایی که همین حالا باید به این تیم برسد تا شاید در اتفاقی بی سابقه قهرمان فوتبال ایران از شرق کشور بیاید. تیمی که حالا دیگر نه تازه وارد است و نه کم تجربه، فوتبالیستی مانند معین عباسیان را معرفی و به رقیب واگذار کرده و در همه فاکتورهای تیمی و فردی موفق ظاهر شده است. تیمی که انصافا پدیده این فصل است، با سماجت و باکیفیت. با القابی که این روزها همراه اسمش می آید: ول نکن صدر، پدیده خراسان، صدرنشین لیگ ایران.

 

اسم نویسنده : مهدی بشکنی

دیدگاه‌ها