کد خبر : 1571330 | 04 آذر 1397 ساعت 18:43 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرچم ژاپن مال سوگیتا بود

حاج صفی: از نظرمن گل آفساید نبود

هافبک ملی پوش تراکتورسازی یکی از بهترین بازیکنان برابر پرسپولیس بود اما گلی که زد مردود اعلام شد تا در نهایت او و همتیمی هایش با یک امتیاز تهران را ترک کنند.

حاج صفی: از نظرمن گل آفساید نبود

به گزارش" ورزش سه" احسان حاج صفی در بازی حساس تراکتورسازی برابر پرسپولیس نمایش خوبی داشت و حتی در دقیقه 59 بازی با یک ضربه سر بسیار خوب دروازه پرسپولیس را باز کرد اما تویج عیوض محمدی کمک داور مسابقه این گل را آفساید دانست.


حاج صفی درباره این بازی گفت:« خداراشکر بازی خوبی بود و هم تراکتور و هم پرسپولیس بازی خوبی انجام دادند.» کاپیتان تیم ملی ایران همچنین با اشاره به نتیجه مساوی  گفت:« اگر هوا امروز بهتر بود می توانستیم بازی بهتری انجام بدهیم. خیلی حیف شد می توانستیم بازی را ببریم و با این سه امتیاز شرایطمان در جدول خیلی بهتر می شد.»


او با اشاره به گلی که در دقیقه 59 به ثمر رساند و مردود شد هم افزود:« به نظر من که آفساید نبود اما کمک داور تشخیص داد که آفساید است.» حاج صفی در این رابطه که مسعود شجاعی گفته که این گل آفساید بوده است هم گفت:« هرکسی نظری دارد و باید ببینیم کارشناسان چه چیزی در این رابطه می گویند.»


او با اشاره به اینکه نبود چند بازیکن تراکتور در این بازی تاثیرگذار نبوده گفت:«به نظر من نبود بازیکنان تاثیری در توان ما نداشت. تراکتورسازی یک تیم است و نبود یک یا دو بازیکن نمی تواند تاثیرگذار باشد.»
حاج صفی درباره جو ورزشگاه هم گفت:« جو خوبی بود و به نظر مشکل خاصی در ورزشگاه وجود نداشت.» او در پایان درباره پرچم ژاپن که طرفداران تراکتورسازی آورده بودند گفت:« آن پرچم ژاپن را برای بازیکن ژاپنی ما سوگیتا به ورزشگاه آورده بودند. در روزهایی که دو بازیکن خارجی ما نبودند و مشکلاتی وجود داشت سوگیتا خوب توانست خودش را در دل تماشاگران جا کند و تماشاگران خیلی او را دوست دارند و این پرچم را برای قدردانی از او آورده بودند.»

دیدگاه‌ها