کد خبر : 1571422 | 05 آذر 1397 ساعت 09:06 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم سنگالی قاسم پاشا، بهترین گلزن این فصل اروپا

امبایه دیاگنه مهاجم باشگاه قاسم‌پاشای ترکیه با 12 گلی که از ابتدای فصل به ثمر رسانده در حال حاضر آقای گل ترکیه بوده و در میان پنج لیگ بزرگ اروپایی هم کسی نتوانسته از نظر گلزنی به آمار او برسد.

مهاجم سنگالی قاسم پاشا، بهترین گلزن این فصل اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری فوتبال باشگاهی اروپا باشگاه‌های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در پنج لیگ بزرگ قاره‌ی سبز بیشترین تعداد گل را به ثمر رسانده‌اند ولی در میان فوتبالیست‌ها یک مهاجم سنگالی به نام امبایه دیاگنه که در باشگاه قاسم پاشای ترکیه بازی می‌کند با 12 گلی که از ابتدای فصل تا اینجا به ثمر رسانده تا این لحظه در کل اروپا آمار بیشترین تعداد گلهای زده را به خود اختصاص داده است.

 

در میان باشگاه‌های حاضر در 5 لیگ بزرگ اروپایی یعنی لیگ برتر، لالیگا، سری آ، بوندس‌لیگا و لو شامپیونا این پاری سن ژرمن بوده که بیشترین تعداد گل را تا این لحظه به ثمر رسانده.

 

 

1357786

اما جالب اینجا است که در لیگ ترکیه بازیکنی بازی می‌کند که تعداد گلهایی که از ابتدای فصل تا کنون برای تیمش به ثمر رسانده در اروپا بی‌همتا است و ستاره‌های بزرگ و گلزنان قهار اروپایی که در لیگهای بزرگ و باشگاه‌های برتر این قاره بازی می‌کنند نتوانسته‌اند به گرد پای او برسند. او کسی نیست جز امبایه دیاگنه مهاجم سنگالی باشگاه قاسم پاشا که از ابتدای فصل 12 گل برای تیمش به ثمر رسانده و در صدر فهرست گلزنان اروپایی قرار گرفته است. جالب اینجا است که تعداد گلهایی که دیاگنه تا کنون یک تنه برای قاسم پاشا به ثمر رسانده از کل گلهای این فصل فنرباغچه، غول سنتی فوتبال ترکیه، بیشتر است.

 

بعد از دیاگنه رده‌ی دوم بهترین گلزنان لیگهای اروپایی تا این لحظه با 10 گل زده در اختیار نیمار قرار دارد. لوکا جوویچ مهاجم صرب آینتراخت فرانکفورت هم با 9 گل زده در رده‌ی سوم قرار دارد. از دیگر گلزنان برتر اروپا در فصل جاری که در رتبه‌های بعدی جدول قرار می‌گیرند می‌توان به لیونل مسی و لوئیس سوارز از بارسلونا و کریستوف پیاتک از جنوای ایتالیا اشاره کرد. مسی و ادین ژکو گلزن باشگاه رم با 5 گلی که تا کنون در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده‌اند رقبای اصلی عنوان آقای گلی فصل جاری چمپیونزلیگ به حساب می‌آیند.

 

دیدگاه‌ها