کد خبر : 1571447 | 05 آذر 1397 ساعت 10:44 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق استقلال کاندیدای برترین بازیکن امارات

صعود رویایی عجمان با هنرنمایی مامه تیام

باشگاه اماراتی در آخرین بازی هفته دهم لیگ امارات با درخشش ستاره سنگالی موفق شد الوصل را درخانه از پیش رو بردارد تا صعود رویایی در جدول رده بندی داشته باشد.

صعود رویایی عجمان با هنرنمایی مامه تیام

به گزارش "ورزش سه"، تنها یکی دو ساعت بعد از برد شیرین استقلال در اهواز چند صد کیلومتر آن طرف تر ستاره سنگالی فصل گذشته آبی ها نیز خوش درخشید تا با یک گل و یک پاس گل زمینه برد عجمان برابر الوصل و ایستادن در بین پنج تیم برتر فوتبال باشگاهی امارات را برای نارنجی پوشان شیخ نشین عجمان فراهم کند.


مامه بابا تیام با پیراهن شماره 9 عجمان در شرایطی مقابل الوصل یکی از نماینده های امارات در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت که درخشش فوق العاده مهاجم سنگالی باعث شد تا زردپوشان در خانه با دو گل شکست بخورند تا روزهای بحرانی در انتظارشان باشد. تیام پاس گل اول را ساخت و در وقت های تلف شده نیز روی حرکتی استثنایی یکی از زیباترین گل ها را به نام خود ثبت کرد تا با 4 گل زده و 5 پاس گل نقشی تعیین کننده در صعود عجمانی ها داشته باشد.

 

1357809


یوسف الرمادی سرمربی مصری عجمان در پایان بازی با تعریف و تمجید از نمایش درخشان شاگردانش مامه بابا تیام را ستاره ای قلمداد کرد که عجمان مدت ها بود انتظار در اختیار داشتن چنین بازیکنی را داشت. الرمادی گفت:« تیام از آن دست بازیکنانی است که با حضورش تمامی نگرانی ها در ساختار تهاجمی را از بین می برد. او بدون شک باهوش ترین مهاجمی است که من تا کنون در اختیار داشتم».

 

1357811


این درحالی است که نمایش درخشان تیام در لیگ امارات باعث شد تا رسانه های این کشور با اشاره به گلزنی و پاس گلی که او در مصاف با الوصل داد در ارزیابی فنی به مهاجم سنگالی از 10 نمره 9 را درنظر بگیرند تا به این ترتیب تیام کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته فوتبال امارات شود. مهاجمی که استقلالی ها همچنان حسرت از دست دادن آن را می خورند و ماه هاست شایعاتی پیرامون بازگشت او می شنوند گرچه بعید به نظر می رسد چنین اتفاقی عملی شود.

 

1357810

 

 

دیدگاه‌ها