کد خبر : 1571527 | 05 آذر 1397 ساعت 14:37 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز بازی عقب افتاده لیگ دسته اول

بعد از این که روز گذشه به علت بارش شدید باران سه دیدار از رقابت های لیگ آزادگان لغو گردید و به امروز موکول شد از دقایقی پیش دو تیم فجر سپاسی شیراز و سرخپوشان پاکدشت به مصاف هم رفتند.

آغاز بازی عقب افتاده لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم در شرایطی  به دیدار هم می روند که فجر سپاسی با 11 بازی و کسب 12 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و سرخپوشان پاکدشت همین تعداد بازی و 22 امتیاز در جای چهارم لیگ حضور دارد.


این در حالی است که سرخ پوشان پاکدشتی تا پایان هفته سیزدهم در مصاف با حریفان ۲۴ گل به ثمر رسانده اند و در مقابل تنها ۱۰ گل دریافت کرده اند، می توان گفت این تیم در کارهای هجومی و دفاعی عملکرد خوبی داشته است و پس از تیم گل گهر سیرجان دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد اما زرد پوشان فجر سپاسی شیراز نیز در تقابل با رقبا تنها ۴ بارموفق به گلزنی شده اند اگر چه تنها ۵ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند.


حال باید دید تقابل دومین خط حمله لیگ و بهترین خط دفاع لیگ چه سرانجامی خواهد داشت. به جز این مسابقه 4 تیم شهرداری ماهشهر - شهرداری تبریز و شاهین بوشهر - مس رفسنجان نیز دو بازی عقب افتاده دیگر لیگ دسته اول را برگزار می کنند.

 

دیدگاه‌ها