کد خبر : 1571530 | 05 آذر 1397 ساعت 14:41 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار از عدم حضور بازیکنان در تمرین

اعتصاب پرسپولیسی ها به خاطر پول نیست

در حالی که تصور می شد که پرسپولیسی ها به خاطر مسایل مالی اعتصاب کرده اند اما خبر می رسد که این اعتراض به خاطر بازی با تراکتورسازی است.

اعتصاب پرسپولیسی ها به خاطر پول نیست

به گزارش" ورزش سه" بعد از تساوی پرسپولیس برابر تراکتورسازی بازیکنان پرسپولیس به طور هماهنگ تصمیم گرفتند که به دلایلی در تمرین شرکت نکنند. اتفاقی که در این سال ها و در شرایطی که پرسپولیس نتایج خوبی هم گرفته بوده برای این باشگاه رخ داده و اما به نظر می رسد امروز این اعتصاب ریشه کاملا متفاوتی دارد. در حالی که خیلی ها فکر می کردند عدم حضور هماهنگ بازیکنان در تمرین به خاطر مسایل مالی است صحبت های سیدجلال حسینی و برخی اخبار که از درون تیم به بیرون آمده حکایت از این دارد که این اعتصاب دلیل دیگری دارد.


به خاطر هواداران یا ....


سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس بعد از انتشار خبر اعتصاب این بازیکنان اعلام کرد که این کار را به خاطر هواداران انجام داده اند و از مسئولان خواست که به مساله پرسپولیس ورود کرده و از حق هواداران دفاع کنند. البته که برخی تصورات حاکی از آن بود که حرف کاپیتان پرسپولیس خیلی غیرمستقیم به هواداران مربوط می شود و منظور او این است که مشکلات مالی باعث خواهد شد بازیکنان نتوانند خوب کار کنند و این باعث می شود که هواداران ناراحت شوند اما آنچه اکنون می توان روی آن صحبت کرد اخباری است که از این اعتصاب به گوش می رسد. گفته می شود بازیکنان پرسپولیس به خاطر بازی با تراکتورسازی ناراحت هستند. آن ها معتقدند در حالی که میزبان این بازی بودند اما باشگاه و برگزار کنندگان این مسابقه نتوانسته اند از میزبانی این تیم صیانت کنند.


بازیکنان پرسپولیس معتقدند که شرایط حضور تماشاگران میهمان در ورزشگاه رعایت نشده، طرفداران تراکتوری بیشتر بوده و شرایط نامساعدی را برای این تیم به وجود آورده اند. البته هیچ اظهار نظر رسمی به غیر از حرف های کاپیتان پرسپولیس در این زمینه وجود ندارد و فعلا موارد قابل استناد این است اما به بهانه این اعتصاب که ریشه اش شاید مالی نباشد، دو اعتصاب جنجالی پرسپولیسی ها در سال های اخیر را مرور می کنیم.

 


با تمام این تفاصیل این سومین اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در این فصل های اخیر است و هر بار هر اعتصاب نیز کلیدواژه خودش را داشته است. مثل آن جمله " من بزرگتر پرسپولیس هستم" و یا " این اعتصاب اشتباه بود" و این بار نیز جملات سیدجلال را می توان به عنوان درونمایه اعتصاب تلقی کرد. درهفته بیست و یکم رقابت های لیگ پانزدهم بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی برابر سایپا و در حالی که باید برای بازی با تراکتورسازی آماده می شدند به خاطر مشکلات مالی دست به اعتصاب زدند. این اعتصاب اما حواشی زیادی هم داشت. پرسپولیس فصل را خیلی بد آغاز کرده و با حمایت هواداران و بازی های خوبش به رتبه سوم رسیده بود که بازیکنان دست به اعتصاب زدند و این برای هواداران خوشایند نبود. با اینحال در اولین تمرین پرسپولیس حواشی زیادی به وجود آمد. در حالی که گفته می شد محسن بنگر و رضا نورمحمدی در این اعتصاب شرکت نکرده اند گفته می شد رامین رامین رضاییان و مهدی طارمی عوامل اصلی این حرکت بوده اند. در یکی از تمرین ها وقتی خبرنگاران و عکاسان به تمرین آمدند طارمی با آن ها برخورد کرده و آن جمله تاریخی " من بزرگتر پرسپولیس هستم" را در همان زمان گفت.


دومین اعتصاب پرسپولیسی ها اما در لیگ شانزدهم و بعد از موفقیت تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و تساوی با الهلال رقم خورد. بازیکنان  این تیم که در هفته بیست و نهم لیگ باید به مصاف ذوب آهن می رفت دست به اعتصاب زدند. سروش رفیعی و مهدی طارمی بازیکنانی بودند که با مدیران در این رابطه جلسه برگزار کردند.

دیدگاه‌ها