کد خبر : 1571536 | 05 آذر 1397 ساعت 15:03 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

روز طلایی فرزین با تنها یک اشتباه محاسباتی (عکس)

دروازه بان تیم استقلال خوزستان در دیدار مقابل استقلال تهران روزی فوق العاده را پشت سر گذاشت.

به گزارش ورزش سه، روز گذشته تیم های همنام استقلال خوزستان و تهران در ورزشگاه غدیر اهواز آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر را برگزار کردند. در شرایطی که استقلال تهران نیاز داشت برای خروج از شرایط نه چندان خوب خود پیروزی برابر آبی های جنوب را به دست بیاورد، حملات متعددی از سوی بازیکنان این تیم روی دروازه میزبان صورت گرفت.

 

اما در پایان بازی از موقعیت های متعدد شاگردان شفر، تنها یکی تبدیل به گل شد. مهاجمان تیم استقلال فرصت های زیادی به دست آوردند اما مانع محکمی به نام فرزین گروسیان 99 درصد تلاش های آنها را ناکام گذاشت. دروازه بان تیم استقلال خوزستان دیروز عملکرد بسیار خوبی داشت و  در روزی که تیمش از نظر روحی در وضعیت خوبی نبود، با واکنش های فوق العاده اش بارها امید را به اردوی جنوبی ها برگرداند.

 

گروسیان فقط در یک صحنه کمی لغزش از خود نشان داد که همان به تک گل بازی انجامید. روح الله باقری در نیمه اول بازی یک فرار عمقی انجام داد و گلر تیم اس خوزستان به خاطر یک اشتباه محاسباتی از توپ جا ماند و این گونه بود که دروازه خالی مقابل مهاجم سفید پوش قرار گرفت و او هم تنها گل دیدار را به ثمر رساند. این اشتباه که به دلیل لغزنده بودن زمین پیش آمد، تنها نمره منفی گروسیان در روز طلایی او بود.

 

عکس از محمد حسن عامری

 

1357908

دیدگاه‌ها