کد خبر : 1571563 | 05 آذر 1397 ساعت 17:26 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم‌گیری المپیکی‌ها در حضور کیمیا و سعید (عکس)

گردهمایی قاره‌ای ورزشکاران آسیایی در محل برگزاری بازی‌های المپیک 2020 با حضور 2 ورزشکار ایرانی برگزار شد.

تصمیم‌گیری المپیکی‌ها در حضور کیمیا و سعید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نخستین روز از سومین گردهمایی قاره‌ای ورزشکاران آسیا در توکیو برگزار شد که از ایران سعید حسنی پور، ملی پوش سابق کاراته و کیمیا علیزاده، ملی پوش تکواندو حضور داشتند. در این نشست ضمن بررسی چگونگی حضور ورزشکاران در بازیهای المپیک، نمایندگان کمیته برگزاری بازیهای المپیک 2020 گزارش کاملی در خصوص اقدامات انجام شده برای میزبانی مطلوب این بازیها ارائه دادند.
سعید حسنی پور نائب رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک درباره اتفاقات این جلسه اظهار داشت: روز نخست این گردهمایی در خصوص شرایط حضور ورزشکاران در قبل، حین برگزاری و در پایان بازیهای المپیک بحث و تبادل نظر شد و حتی در این باره از نمایندگان کمیسیون ورزشکاران دیگر کشور نیز نظر خواهی گردید.


وی ادامه داد:کمیسیون ورزشکاران IOC  و OCA به دنبال آن هستند تا با نظر خواهی از نمایندگان کشورهای دیگر شرایطی را ایجاد کنند تا ملی پوشان در ایام برپایی بازیها بدون کوچکترین مشکل و دغدغه ای بتوانند به تمرینات و مسابقات خود بپردازند. همچنین اعضای کمیته برگزاری  المپیک 2020 ژاپن به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری بازیها پرداختند که در خصوص اقدامات انجام شده و در دست اقدام موارد متعددی را اعلام کردند که بخش عمده‌ای از نشست روز نخست به این موضوع پرداخته شد. در ادامه کوجی رییس کمیسیون ورزشکاران آسیا، قهرمان پرتاب چکش المپیک نیز به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های  انجام شده پرداخت.همچنین در خصوص ورزش پاک تاکیدات بسیاری شد و یکی از بحثهای مهم این نشست بود.


جالب اینکه در این نشست کیمیا علیزاده و سعید حسنی پور با توماس باخ رییس IOC و شیخ سلمان رییس شورای المپیک آسیا ملاقات کردند.

 

 

دیدگاه‌ها