کد خبر : 1571714 | 06 آذر 1397 ساعت 12:11 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

قول و قرار زنوزی در برنامه نود

روز خوب سکوهای بنیان دیزل با حکم یاشاسین ایران

شب گذشته محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در پایان گفتگو با عادل فردوسی پور، از لفظ «یاشاسین ایران، یاشاسین آذربایجان» استفاده کرد.

روز خوب سکوهای بنیان دیزل با حکم یاشاسین ایران

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی بار دیگر حواشی روی سکوها بیش از اتفاقات داخل زمین نمود پیدا کرد. البته این بار جو ورزشگاه آزادی نسبت به سال قبل خیلی بهتر بود اما بازهم مواردی نظیر پرچم تیم ژاپن و شعار علیه دو تیم باعث شدند تا برنامه نود و عادل فردوسی پور به سراغ مالک باشگاه تراکتورسازی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برود تا نظر آن ها را در این زمینه جویا شود.

 

زنوزی و گرشاسبی روی خط تلفنی برنامه صحبت های مختلفی را انجام دادند اما نقطه عطف این صحبت ها، پیامی بود که محمدرضا زنوزی در پایان این مکالمه بر زبان آورد. او با لفظ «یاشاسین ایران، یاشاسین آذربایجان» گفتگو را به پایان رساند و حالا انتظار می‌رود چنین پیامی از سوی مالک محبوب تی تی ها، تاثیر خود را بر فضای هواداری باشگاه تراکتورسازی نیز بگذارد.‌

 

در سال های اخیر برخی اتفاقات عجیب روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام و آزادی باعث ایجاد شائبه هایی شده اند. این در حالی است که به طور مثال در اواسط دهه ۸۰ برگزاری تورنمنت ۴ جانبه الجی در تبریز و دیدار تیم های ایران و آذربایجان با استقبال فوتبال دوستان تبریزی مواجه شده و حتی برانکو ایوانکوویچ نیز به تمجید از حمایت ۱۰۰ درصدی اهالی این شهر پرداخته بود.

 

در چنین وضعیتی بعید است هواداران تراکتور پیام برخی رسانه ها و کانال های هواداری که قصد تفرقه افکنی و به حاشیه بردن تیم تراکتورسازی را دارند را به صحبت های مالک محبوب تیمشان ترجیح دهند. آن ها به خوبی می‌دانند حمایت از تیم تراکتور در این مقطع تنها کاری است که باید انجام دهند و فقط همین موضوع می‌تواند تی تی ها را به آرزوی قهرمانی در لیگ برتر برساند.

 

در سال های اخیر راه های مختلفی برای کنترل جریان های فرا فوتبالی روی سکوها استفاده شده بود اما به نظر می‌رسد بهترین و تاثیرگذارترین راه، همین صحبت هایی باشد که از زبان محمد رضا زنوزی در پایان مصاحبه با عادل فردوسی پور بیرون آمد.

 

البته بدیهی است که چنین جریان هایی اقلیت هواداری فوتبال دوستان را تشکیل می‌دهد و شاید بازی پرسپولیس - ماشین سازی در تبریز زمان مناسبی برای هواداران تبریزی باشد تا نشان دهند صحبت های مالک باشگاه تراکتور و ماشین سازی از هر پیام دیگری برایشان اهمیت بیشتری دارد.

 

دیدگاه‌ها