کد خبر : 1571715 | 06 آذر 1397 ساعت 12:15 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

دبل فکری در صعود؛ آیا اتفاق می افتد؟

شاهین شهرداری بوشهر با سه گلی که به تیم مس رفسنجان زد شمار امتیازات خود را به عدد 26 رساند و در فاصله دو هفته مانده به پایان نیم فصل نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور یکی از مدعیان قهرمانی بشمار می رود.

دبل فکری در صعود؛ آیا اتفاق می افتد؟

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه بازی های دسته اول به نیمه های راه رسیده و از هم اکنون نمی توان در مورد آینده دو تیم صعود کننده به لیگ برتر صحبت کرد اما می شود پیش بینی خوبی برای تیم محمود فکری داشت. تیمی که با 7 گل خورده دارای بهترین خط دفاعی است و در فاز حمله هم با زدن 20 گل نشان داده است حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

شاهین که از تیم های قدیمی فوتبال کشور بشمار می رود در بازی های خانگی از سوی تماشاگران بوشهری به خوبی حمایت می شود و بی شک در بازی های دور برگشت تماشاگران بیشتری برای حمایت از شاهین در استادیوم شهید بهشتی بوشهر حاضر خواهند شد و به طور جدی تر از تیم محمود فکری حمایت خواهند  کرد.

 

محمود فکری اگر به همراه شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کند در صعود به لیگ برتر دبل می کند. او فصل گذشته تیم نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر رهنمون کرد. آخرین بار شاهین بوشهر با مربیگری حمید کللی فرد راهی لیگ برتر شد که تنها 5 هفته به این مربی فرصت داده شد. درادامه عملکرد بازیکنان و مربیان غیر بومی در ترکیب این تیم به گونه ای بود که در نهایت از لیگ برتر سقوط کرد!

 

شاهین شهرداری بوشهر در هفته های باقی مانده تا پایان نیم فصل نخست جدال نزدیکی با تیم سرخپوشان پاکدشت برای قهرمانی نیم فصل خواهد داشت. شاهین شهرداری بوشهر یک امتیاز بیشتر از سرخپوشان پاکدشت اندوخته اما یک بازی هم بیشتر از این تیم انجام داده است.

 

1358079

 

1358080

 

گفتنی است در فاز دفاعی تیم های اکسین و فجر سپاسی هم با 7 گل خورده عملکرد مشابهی با تیم شاهین شهرداری بوشهر داشته اند.

 

عکس: مهدی جعفری

دیدگاه‌ها