کد خبر : 1571721 | 06 آذر 1397 ساعت 11:53 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط بسیار بد ایسکو پس از تغییر مربی در رئال

اگر یک بازیکن از ترکیب رئال مادرید، تغییر در کادر مربی گری را به خوبی حس کرده باشد، آن بازیکن ایسکو است.

شرایط بسیار بد ایسکو پس از تغییر مربی در رئال

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که خولن لوپتگی از نیمکت رئال مادرید اخراج شده و سانتیاگو سولاری جانشین او شده است، ایسکو در هیچ یک از این پنج بازی در ترکیب اصلی قرار نداشته است. در دیدار مقابل ملیا در کوپا دل ری، ایسکو استراحت داده شد و در مادرید باقی ماند. در دیدار مقابل وایادولید، او در نیمه دوم به میدان رفت و 34 دقیقه بازی کرد و یک پاس گل داد.

 

در دیدار مقابل ویکتوریا پلژن در چمپیونزلیگ، او نیمکت نشین بود و در نیمه دوم به میدان رفت و 17 دقیقه بازی کرد. در دیدار مقابل سلتاویگو، او نیمکت نشین بود و سولاری تصمیم گرفت به او در نیمه دوم نیز فرصت بازی کردن ندهد. البته علت این موضوع، حضور احتمالی او در اردوی تیم ملی بود. پس از دیدار با سلتا، ایسکو به اردوی تیم ملی اسپانیا اضافه شد و مقابل کرواسی و بوسنی به میدان رفت.

 

 

1339608

 

 

او به اردوی رئال بازگشت ولی باز هم در ترکیب اصلی قرار نداشت. رئال به ایپوروا سفر کرد و مقابل ایبار به میدان رفت و ستاره مالاگایی در نیمه دوم به عنوان یار جانشین در میدان حاضر شد. از زمانی که سولاری روی نیمکت رئال نشسته، ایسکو دیگر فیکس نبوده است و تنها 78 دقیقه از 5 بازی را در میدان حضور داشته است.

 

با لوپتگی، ایسکو در 8 بازی به میدان رفت و در مجموع، 647 دقیقه بازی کرد. تا زمانی که تعداد بازی ها بالا برود و لوپتگی مجبور به استفاده از سیستم چرخشی نشود ایسکو بازیکن فیکس تیم سرمربی اسپانیایی بود و بیش از هر بازیکن دیگری توسط او استفاده می‌شود. با احتساب بازیکنان تیم‌های پایه، سولاری تا به اینجا به 19 بازیکن میدان داده است. سرخیو راموس، کریم بنزما و اودریوزولا بازیکنانی هستند که در هر 5 بازی فیکس بوده اند و پس از آنها، رگیلون، بیل، تونی کروس و کورتوا در 4 بازی حضور داشته اند. سولاری همیشه اعلام کرده که به ایسکو اعتقاد دارد و رویش حساب باز کرده است ولی واقعیت این است که تغییر مربی سبب نیمکت نشینی ستاره تیم ملی اسپانیا شده است.

دیدگاه‌ها