کد خبر : 1571742 | 06 آذر 1397 ساعت 13:48 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

توجهی به تیم‌های دیگر نداریم؛

جعفری: قلعه‌نویی بخواهد در دروازه هم بازی می‌کنم

مدافع تیم سپاهان می گوید، بازی در تیم هایی نظیر سپاهان، استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است.

جعفری: قلعه‌نویی بخواهد در دروازه هم بازی می‌کنم

حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص کسب یک امتیاز در تبریز، علیرغم تمام حواشی‌ای که پیرامون دیدار طلایی پوشان با ماشین سازی وجود داشت، گفت: واقعا بازی سختی شد؛ رفته بودیم بازی را ببریم ولی بازی به سمت و سویی رفت که به مشکل برخوردیم. گلی اتفاقی خوردیم که پس از برخورد به مدافع ما، تغییر جهت داد. حمله کردیم پنالتی ما را نگرفتند ولی در ادامه توانستیم به گل برسیم و البته می توانستیم گل های بیشتری بزنیم که نشد.


مدافع سابق تیم فوتبال پدیده در مورد تغییر پستش، پس از ورود محمد ایران پوریان به زمین مسابقه، توضیح داد: برای من بازی در دفاع چپ و راست تفاوت دارد، ولی وقتی تیم نیاز داشته باشد در دروازه هم بازی می کنم.  بعضی وقت ها شرایط طوری می شود که بازیکن هر جایی تیم نیاز داشته باشد باید بازی کند. شاید کارایی  بازی در پست دفاع چپ را نداشتم ولی تمام تلاشم را کردم. ایده آل نبودم ولی سعی کردم برای تیمم مثمرثمر باشم.


جعفری در مورد پیروزی پدیده در هفته ای که آنها تساوی کرده بودند، عنوان کرد: تیمی که قهرمانی می خواهد نباید به تیم های دیگر توجه کند؛ تیمی که می خواهد قهرمان شود، باید بازی های داخل خانه را ببرد و بیرون از خانه را مساوی.‌ ولی ما بازی بیرون را هم برای سه امتیاز می رویم. اگر بازی‌های ما را دیده باشید، هر بازی برای برد به میدان می رویم. توجهی به تیم های دیگر نداریم و می توانیم با این روش امیدوار باشیم به هدفی که داریم، برسیم.


جعفری در مورد تاثیری که امیرقلعه نویی با حضورش و تفکراتش، در سپاهان و بازیکنان این تیم ایجاد کرده، افزود: با آمدن امیرخان تیممان شبیه مدعی ها شده و تمام بازی ها را برای بردن می رویم. روحیه بردن و جنگندگی به تیم تزریق شده و توقعات بالایی که از تیم دارد، باعث شده بچه ها با تمام وجود چه در تمرین و چه در مسابقه تلاش کنند تا بخشی از تیم باشند. خدا را شکر علاوه بر شرایط فنی، شرایط روحی خوبی هم در تیم وجود دارد که به موفقیت تیم کمک می کند.


مدافع راست سپاهان در مورد سه بازی سخت باقی مانده سپاهان به خصوص دو دیدار برابر پرسپولیس و پدیده، گفت: در تیم هایی مثل سپاهان استقلال و پرسپولیس تمام بازی ها سخت است، چون تیم ها با تمام وجود بازی می کنند. خیلی انگیزه دارند و تیمشان معمولا با بازی های قبلی تفاوت می کند ولی ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم. تیممان همیشه آماده است و بچه ها با تمام وجود کار می کنند. فعلا تمرکز بر روی پدیده داریم و سپس به بازی های دیگر فکر می کنیم.


وی در مورد هواداران سپاهان اضافه کرد:هوادارن سپاهان همیشه حمایت کردند و نمی توان تاثیرگذاری آنها را انکار کرد. امیدوارم در این بازی‌ها هم مثل همیشه بیایند تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.


مدافع سابق پدیده در پایان در خصوص رویارویی با این تیم در شرایطی که هم سپاهان و هم پدیده شرایط بسیار خوبی دارند، گفت: خدا را شکر از لحاظ فوتبالی خاطرات بسیار خوبی از پدیده دارم و خاطرات زندگی در مشهد را فراموش نمی کنم. خوشحالم که پدیده این هفته ها شرایط خوبی دارد ولی در بازی روز جمعه فقط برای سه امتیاز به زمین می رویم.

 

دیدگاه‌ها