کد خبر : 1571765 | 06 آذر 1397 ساعت 14:40 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

پانوچی:

امیدوارم سولاری بتواند مثل زیدان جام کسب کند

کریستین پانوچی، مدافع سابق رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که سانتیاگو سولاری نیز مثل زیدان در رئال مادرید موفق باشد.

امیدوارم سولاری بتواند مثل زیدان جام کسب کند

به گزارش "ورزش سه"، سولاری که در دوران کهکشانی ها با زیدان در رئال هم بازی بود، مثل زیزو در میانه فصل سرمربی رئال شد. او نیز مثل زیدان تجربه مربی گری در سطح اول را نداشته و تنها مدتی در تیم دوم رئال سرمربی بوده است.زیدان پس از اینکه هدایت رئال را برعهده گرفت، سه قهرمانی پیاپی چمپیونزلیگ در دو فصل و نیم با این تیم به دست آورد. حال پانوچی ابراز امیدواری کرد که سولاری نیز مثل زیدان در رئال موفق باشد.

 

 

1354241

 

 

او گفت:" زیدان 3 قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کرد. وقتی چنین کاری انجام می‌دهید، حتما مربی خیلی خوبی هستید. امیدوارم سولاری هم بتواند چنین کاری انجام دهد و به اندازه زیدان در رئال جام ببرد. وقتی یک مربی جوان چنین دستاوردی کسب می‌کند، به نفع همه است. هدایت رئال از هدایت رم یا تیم ملی آلبانی آسان تر است.

 

سولاری فرصت خیلی خوبی دارد که بتواند یک شاهکار ثبت کند. او 4 بازی هدایت رئال را برعهده داشت و قراردادش تا سال 2021 تمدید شد. او باید از فرصت ها استفاده کند، به نظرم شانس خوبی در اختیارش قرار داده شده است. ما همگی دیدیم که زیدان با یک تیم خوب چه عملکردی داشت. کار کردن با تیمی که چنین بازیکنانی دارد، همیشه راحت تر از کار کردن با تیمی شامل بازیکنانی معمولی است."

 

دیدگاه‌ها