کد خبر : 1571775 | 06 آذر 1397 ساعت 15:42 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

توتی: در دنیایی موازی، کاپیتان رئال بودم

امشب و پیش از برگزاری بازی برگشت رم و رئال در ورزشگاه الیمپیکو، از فرانچسکو توتی، اسطوره جالوروسی تقدیر خواهد شد.

توتی: در دنیایی موازی، کاپیتان رئال بودم

به گزارش "ورزش سه"، توتی دو فصل پیش رسما با دنیای فوتبال وداع گفت و وارد کادر مدیریتی باشگاه رم شد.

اسطوره تمام دوران فوتبالش را در آاس رم سپری کرد و به دلیل وفاداری اش به این باشگاه، دو پیشنهاد رسمی رئال را رد کرد. او البته در چندین مصاحبه، از اینکه هرگز نتوانسته برای رئال بازی کند، به عنوان تنها حسرت فوتبال خود یاد کرده است.

 

 

1096126

 

 

توتی سال 2016 برای آخرین بار با پیراهن رم در ورزشگاه برنابئو به میدان رفت و به شدت از سوی رئالی ها مورد تشویق قرار گرفت. او پس از بازی خوش و بش گرمی با ستاره های رئال داشت و تاکید کرد که از تشویق شدن در برنابئو و ارزشی که هواداران رئال برای او قائل بودند، احساس غرور می کند.

توتی پیراهن خود را نیز با راموس تعویض کرد و به خبرنگاران گفت:« سال 2005 راموس به رئال آمد و من نیز تا آستانه پوشیدن پیراهن این تیم پیش رفتم. در دنیایی موازی، احتمالا کاپیتان رئال و راموس بودم.»

 

لازم به ذکر است که اولین بار فلورنتینو پرز(رئیس رئال)، سال 2001 و پیش از برگزاری بازی رم و رئال در ضیافت ناهار با فرانکو سنسی، مالک وقت رم پیشنهاد جذب توتی را مطرح کرد که با مخالفت روبرو شد. او سال 2004 و در حالی که یک سال از قرارداد توتی با رم باقی مانده بود نیز تلاشی دوباره برای جذب این بازیکن انجام داد که این بار هم با شکست مواجه شد.

 

دیدگاه‌ها