کد خبر : 1571811 | 06 آذر 1397 ساعت 18:15 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک حکم تا ابقای ضیایی در فدراسیون والیبال

صالحی امیری اعلام کرد که رئیس فدراسیون والیبال می تواند با دریافت حکم از مراجع ذی صلاح از ماده 60 استفاده کند.

یک حکم تا ابقای ضیایی در فدراسیون والیبال

به گزارش "ورزش سه"، احمد ضیایی رئیس تازه وارد فدراسیون والیبال که هنوز به سالگرد حضور خود در فدراسیون والیبال نرسیده، این روزها درگیر موضوع بازنشستگی و ادامه حضور خود در فدراسیون والیبال است و شرایطی مانند مهدی تاج در فدراسیون فوتبال دارد.


صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در تشریح آخرین وضعیت استفاده از ماده 60 برای روسای فدراسیون ها، گفت: هیچ فرد یا نهادی بالاتر از قانون نیست. در ورزش 14 فدراسیون داریم که 11 رئیس استعفا کردند و سرپرستان مشخص شدند. 2 فدراسیون پرونده‌شان را در خصوص قانون جامعه ایثارگران پیگیری می‌کنند.

 

وی در بخش بعدی صحبت های خود درطبق ماده 60 هر کسی قبل از موعد بازنشسته شده باشد می‌توانند برگردد که 2 مورد در کاراته و والیبال داریم. اگر حکم گرفتند برمی‌گردند در غیر این صورت بازنشسته می‌شوند.


رئیس کمیته ملی المپیک در تشریح وضعیت احمد ضیایی توضیحات بیشتری را ارائه کرد و گفت: اگر ماده 60 قانون ایثارگری شامل حال ضیایی شود، او کارمند دولت تلقی می‌شود و می‌توان این موضوع را تایید کرد اما فعلاً چیزی مشخص نیست و همه چیز تا تاریخ 15 آذر ماه مشخص و تعیین خواهد شد.


شنیده ها حاکی از این است که احمد ضیایی توانسته طی هفته های گذشته مقدمات لازم برای ادامه فعالیت خود را فراهم کند و به زودی حکم ادامه حضور او در فدراسیون والیبال از سوی مراجع ذی صلاح صادر می شود تا به این ترتیب ضیایی به فعالیت خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها