کد خبر : 1571871 | 06 آذر 1397 ساعت 22:23 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: امباپه و نیمار برابر لیورپول بازی خواهند کرد

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن خبر از بازی کردن امباپه و نیمار برابر لیورپول داد.

توخل: امباپه و نیمار برابر لیورپول بازی خواهند کرد


به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا شب در دیداری حساس و سرنوشت ساز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فرانسه به مصاف لیورپول خواهد رفت و اگرچه اخباری در مورد احتمال غیبت نیمار و امباپه وجود داشت اما هر 2 بازیکن به این دیدار مهم خواهند رسید.

 

1358175

 

توخل گفت: "بله هیچ مشکلی در مورد آنها وجود ندارد و نیمار و امباپه قطعا آماده بازی فردا شب هستند زیرا دیروز و امروز در تمرینات تیم شرکت کرده اند و فردا در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن قرار خواهند گرفت.

 

ما باید به خوبی برابر خط حمله لیورپول و بازیکنانی مانند فیرمینو، سادیو مانه و محمد صلاح دفاع کنیم و این مسئله بسیار مهمی است. به عنوان مثال ممکن است فیرمینو در بازی فردا شب در جناحین بازی کند و ما باید به طور کامل آماده این تغییرات باشیم. شاید لیورپول فردا شب با سیستم 2-4-4 بازی کند اما کلوپ ساختار خود را زیاد تغییر نمی دهد و کلید موفقیت ما این است که با اعتماد به نفس بازی کنیم.

 

ترس؟ من هیچوقت چنین حسی ندارم اما در همه بازی ها فشار را حس می کنم و در دیدار با لیورپول این فشار بیشتر است. این بازی بسیار تاثیرگذار خواهد بود اما اگر فشاری هم باشد درون خود من است و به بازیکنان تیمم انعکاس نخواهد یافت."

دیدگاه‌ها