کد خبر : 1571886 | 07 آذر 1397 ساعت 01:23 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی کهکشانی‌ها در المپیکو

رم 0-2 رئال؛ فاجعه ایبار فراموش شد

رئال مادرید در دیداری که دو نیمه کاملا متفاوت داشت، توانست رم را در الیمپیکو 0-2 شکست داده و صعودش به عنوان تیم اول را قطعی کند.

رم 0-2 رئال؛ فاجعه ایبار فراموش شد

به گزارش "ورزش سه"، رم و رئال در حالی به مصاف هم آمده بودند که مادریدی ها با تفاضل گل بهتر در صدر قرار داشتند. با توجه به اینکه صعود دو تیم پس از برتری امشب ویکتوریا بر زسکا مسجل شده بود، بازی تنها از حیث تعیین صدرنشین گروه اهمیت داشت، ضمن اینکه رم قصد داشت انتقام شکست 3-0 بازی رفت را نیز بگیرد.

عدم حضور ایسکو حتی روی نیمکت برای بسیاری عجیب و حیرت انگیز بود و نشان از اختلافات بین این بازیکن با سولاری دارد. هر دو تیم بازی در لیگ های خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند و روحیه چندان مناسبی نداشتند.

 

 

1358214

 

 

بازی متعادل شروع شد و پس از چند حمله نصفه و نیمه، دقیقه 16 شاهد اولین موقعیت جدی بازی بودیم.

فرار فلورنزی از راست و سانتر تند و تیز او را الشعراوی می توانست به گل تبدیل کند اما درون شش قدم سر خورد و کارواخال توپ را دور کرد. او روی همین صحنه مصدوم شد.

 

 

1358211

 

 

سه دقیقه بعد رئال پاسخ این حمله را داد. پاس به عقب لوکاس، پشت محوطه جریمه به مودریچ رسید. ستاره کروات اقدام به شوتزنی کرد ولی ضربه او شدت لازم را نداشت و گلر رم توپ را مهار کرد.

 

دقیقه 22 پاتریک شیک شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی بغل پای نرم او را کورتوا مهار کرد. سه دقیقه بعد کلایورت که به جای الشعراوی مصدوم وارد زمین شده بود، صاحب بخت مناسبی شد اما شوت پای چپ او به آسمان رفت.

 

 

1358212

 

 

رم دقیقه 34 صاحب بخت بسیار مناسبی برای گلزنی شد. شیک در میان تعلل مدافعان رئال، از درون شش قدم ضربه ای به توپ زد که کورتوا با پا آن را دور کرد و در برگشت، شوت سهمگین کولاروف با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

 

 

1358210

 

 

رئال که کاملا افت کرده بود، دقیقه 46 با خوش شانسی محض روبرو شد. چنگیر اوندر از درون محوطه جریمه نتوانست دروازه خالی را باز کند و در حالی که کورتوا تسلیم شده به نظر می رسید، ضربه او به آسمان زده شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

 

1358226

 

 

نیمه دوم با گل زودهنگام رئال همراه بود. دقیقه 46 گرت بیل روی اشتباه مسلم فازیو توانست حساب کار را 0-1 به سود رئال کند. پاس به عقب با سر اشتباه فازیو به بیل رسید و او با یک کنترل و ضربه فنی پای چپ توپ را به قعر دروازه فرستاد.

 

 

1358228

 

1358230

 

 

رم برای جبران جلو کشید و از چپ و راست روی دروازه رئال توپ می ریخت. در یک مقطع دو دقیقه ای، دو بار مدافعان رئال به شکلی فوق العاده مانع گل شدن شوت بازیکنان رم شدند.

دقیقه 50 گرت بیل در یک ضد حمله با اولسن تک به تک شد ولی ضربه او را گلر رم به زیبایی مهار کرد.

 

1358229

 

 

پس از اینکه کلایورت یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد رئال دقیقه 59 به گل دوم رسید.

سانتر گرت بیل از سمت راست با ضربه سر بنزما همراه شد. ضربه سری که روی پای لوکاس فرود آمد و او با یک بغل پا دروازه خالی را باز کرد و برتری رئال دو برابر شد.

 

رئال که کاملا سوار بازی شده بود، دو دقیقه بعد می توانست بردش را قطعی کند اما شوت مارسلو از بیرون محوطه جریمه در دو مرحله توسط اولسن مهار شد.

 

 

1358232

 

 

دقیقه 64 کریم بنزما می توانست نامش را بین گلزنان بازی ثبت کند اما شوت محکم او از بیرون محوطه جریمه را اولسن برگشت داد.

 

کولاروف دقیقه 75 با یک شوت از راه دور شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد اما کورتوا کار دشواری برای مهار این ضربه نداشت.

در دقایق پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و رئال توانست با همان دو گل بر رم پیروز شود. با این برتری اولی رئال نیز قطعی شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها