کد خبر : 1571888 | 07 آذر 1397 ساعت 01:22 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیون 2-2 سیتی: فرار آبی ها از شکست در ژرلاند

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه مقابل لیون به تساوی 2-2 رسید.

لیون 2-2 سیتی: فرار آبی ها از شکست در ژرلاند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار رفت در خانه مغلوب لیون شده بودند، در دیدار امشب به سختی توانستند مقابل این تیم به تساوی دست پیدا کنند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما این لیون بود که می توانست در دقیقه 4 به گل برسد اما ضربه سر مکسول کورنت که روی یک ضربه کرنر زده شد، راهی به چهارچوب دروازه سیتی پیدا نکرد.

در ادامه این تیم لیون بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 13، روی پاس عالی کورنت، ممفیس دیپای در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما در تقابل با ادرسون، نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

پس از آن نوبت بازیکنان سیتی بود ، تااندازه ای بازی را در دست بگیرند و در دقیقه 19، صاحب موقعیت شدند اما تکل به موقع مندی، مانع از گلزنی آگوئرو شد.

برتری سیتی در مالکیت توپ ادامه داشت اما صاحب موقعیت های زیادی نمی شد تا اینکه در دقیقه 31، آگوئرو می توانست سرانجام دروازه لیون را باز کند اما دخالت مدافعان حریف، این فرصت را از او گرفت.

 

1358222

 

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم سیتی تیم برتر میدان بود اما این لیون بود که تا آستانه زدن گل اول پیش رفت ولی ضربه کورنت به تیر دروازه برخورد کرد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

 

سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما این لیون بود که در دقیقه 55 به گل رسید. کورنت که روی پاس ممفیس دیپای صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، دروازه سیتی را باز کرد.

 

1358259

 

سیتی خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و روی ارسال ریاض محرز، آگوئرو می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما واکنش عالی دروازه بان لیون، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

اما سرانجام حملات سیتی در دقیقه 62 نتیجه داد و این تیم به گل تساوی رسید. روی یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه لیون بود که توپ با ضربه سر داوید سیلوا به آیمریک لاپورته رسید و او هم با ضربه سر، کار را تمام کرد.

 

1358257

 

لروی سانه می توانست خیلی سریع گل دوم را برای سیتی به ثمر برساند اما واکنش لوپز، مانع از گلزنی او شد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 81، لیون به گل دوم رسید. روی پاس در عمق دیپای، کورنت این بار در موقعیتی تک به تک با ادرسون، بار دیگر لیون را پیش انداخت.

 

1358256

 

اما این بار هم برتری میزبان چندان ادامه پیدا نکرد و سیتی در دقیقه 83 بار دیگر کار را به تساوی کشید. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال محرز در مقابل دروازه به آگوئرو رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

1358258

 

1358255

 

سیتی می توانست در دقایق پایانی به گل برتری برسد اما موقعیت های آنها تبدیل به گل نشد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها