کد خبر : 1571889 | 07 آذر 1397 ساعت 01:25 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد 1-0 یانگ: صعود در فرگی تایم

منچستریونایتد با پیروزی دیرهنگام 1-0 مقابل یانگ بویز، صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را قطعی کرد.

منچستریونایتد 1-0 یانگ: صعود در فرگی تایم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار تا آخرین ثانیه ها برای زدن گل برتری منتظر ماندند و در نهایت گل مروان فیلینی، سه امتیاز بازی را نصیب آنها کرد.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه 5 بازی به گل برسد. روی پاس عمقی از جسه لینگارد بود که مارکوس راشفورد با دروازه بان حریف تک به تک شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

برتری یونایتد ادامه پیدا کرد اما این تیم در ایجاد موقعیت گلزنی، توفیقی نداشت. در دقیقه 27، بار دیگر پاس لینگارد، راشفورد را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه او این بار نیز راهی به چهارچوب دروازه یانگ بویز پیدا نکرد.

برتری یونایتد ادامه داشت و این تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر شد اما در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

در نیمه دوم هم یونایتدها شروع بهتری داشتند و در دقایق ابتدایی، بر بازی مسلط بودند. در دقیقه 57، مروان فلینی صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه والی او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد نوبت راشفورد بود که صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه میهمان عبور کرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

در دقیقه 72، یانگ بویز تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما ضربه گارسیا که بعد از برخورد به دو بازیکن، در آستانه وارد شدن به دروازه بود، با یک واکنش تماشایی از داوید دخیا، دفع شد.

برتری یونایتدها در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد اما موقعیت خاصی روی دروازه یانگ بویز ایجاد نمی شد. در حالی که به نظر می رسید بازی با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، سرانجام در دقیقه 90+1 فلینی گل برتری منچستریونایتد را به ثمر رساند.

 

 

 

روی یک ارسال به پشت محوطه جریمه یانگ بویز، توپ با ضربه سر لوکاکو به فلینی رسید و او هم بعد از یک چرخش عالی، توپ را با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه حریف فرستاد تا یونایتد در این دیدار به سه امتیاز برسد و صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

دیدگاه‌ها