کد خبر : 1571897 | 07 آذر 1397 ساعت 01:24 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 1 – 0 والنسیا؛ همچنان روی دور پیروزی

یوونتوس موفق شد با برتری 0-1 در خانه خود برابر والنسیا صعود به مرحله بعدی را نهایی کند.

یوونتوس 1 – 0 والنسیا؛ همچنان روی دور پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در این دیدار دشوار با تک گل ماریو مانزوکیچ در اواسط نیمه دوم در نهایت موفق به غلبه بر والنسیا شد و حالا حضور آنها در بین 16 تیم مرحله بعدی لیگ قهرمانان قطعی است.

 

1358237

 

بازی در دقایق ابتدایی بسیار آرام دنبال شد و 2 تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند. مهم ترین فرصت 30 دقیقه نخست برای والنسیا ایجاد شد اما ابتدا ضربه گوئدس با ایستادگی کیه لینی همراه بود و روی ریباند نیز واس نتوانست دروازه یوونتوس را باز کند.

 

در اواخر نیمه اول و با پاس بونوچی، کانسلو می توانست دروازه تیم سابق خود را باز کرده و گل اول را به ثمر برساند اما شوت او به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 45 والنسیا صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل شد که ضربه سر دیاخابی با واکنش فوق العاده شزنی همراه شد و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

بیانکونری 45 دقیقه دوم را هجومی آغاز کرد و اولین فرصت این نیمه نصیب آنها شد اما ضربه دیدنی رونالدو با مهار نتو دروازه بان والنسیا همراه بود.

 

اما در دقیقه 59 یوونتوس بالاخره به گل رسید. پاس به بیرون رونالدو با جایگیری مناسب مانژوکیچ در مقابل دروازه همراه بود و او موفق شد میزبان را پیش اندازد.

 

1358238

 

لحظاتی بعد باز هم مهاجم کروات روی ریباند یک موقعیت صاحب فرصت گلزنی شد اما این بار دروازه بان والنسیا ضربه او را مهار کرد. در دقیقه 74 و روی ارسال یک کرنر رونالدو می توانست با یک ضربه سر دروازه حریف را با کند اما این اتفاق رخ نداد.

 

در اواخر بازی والنسیا تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشت اما نتوانست روی دروازه یوونتوس موقعیت ایجاد کند تا در نهایت با برتری 0-1 یوونتوس و پیروزی یونایتد برابر یانگ بویز، صعود این 2 تیم به مرحله بعدی قطعی شود.

دیدگاه‌ها