کد خبر : 1571904 | 07 آذر 1397 ساعت 02:00 | 94.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری دو گله بر رم

سولاری: ایسکو را به این دلیل خط زدم

عدم حضور ایسکو در فهرست 18 نفره رئال برابر رم، بسیاری را شگفت زده کرد.

سولاری: ایسکو را به این دلیل خط زدم

به گزارش "ورزش سه"، رئال که پس از شکست سنگین 3-0 برابر ایبار به رم آمده بود، با برتری 0-2 توانست کار خود را به اتمام برساند و صعودش به عنوان تیم اول را قطعی کند.

 

 

1358243

 

 

سولاری در مورد دلیل خط زدن ایسکو گفت:« این یک تصمیم خاص در یک شرایط خاص بود. من مربی هستم و باید تصمیمات نهایی را اتخاذ کنم. تصمیم من کاملا فنی بود و اینجا هیچ دلیل دیگری برای خط زدن ایسکو وجود ندارد. مشکل انضباطی و از این دست دلایل مطرح نبود. بازیکن باید ابتدا 100 درصد آماده باشد و سپس منتظر تصمیم مربی برای حضور در ترکیب ثابت یا روی نیمکت بماند.»

 

پیروزی روحیه بخش:« درست است که پس از گلزنی شکل بازی ما بهتر شد ولی مهمتر از هر چیزی، جدیت به خرج دادن در بازی است. امشب بازیکنان دوندگی زیادی داشتند و بسیار جنگیدند.

بازی 90 دقیقه است و نمی توان انتظار داشت که همیشه زود به گل برسیم. برخی مواقع باید صبور بود و امشب چنین بودیم. هر بازیکن وظایفش را به خوبی انجام داد و مسئولیت پذیری در تیم، حرف اول را می زد. در چمنی که کیفیت لازم را نداشت، توانستیم برنامه های مان را پیاده کنیم و به هدف مان برسیم.»

 

 

1358247

 

 

بازی درخشان یورنته به جای کاسیمیروی مصدوم:« تصمیم به بازی ندادن به یورنته برابر ایبار اشتباه بود. برخی مواقع مربیان اشتباه می کنند و یورنته امشب ثابت کرد که حق او بود که برابر ایبار بازی کند. از نمایش او بسیار خوشحالم. یورنته به بازی ما نظم می داد و عالی بود. او دیگر یک جوان خام نیست و تبدیل به یک بازیکن پخته شده است. همه از داشتن او خوشحالیم.»

 

لوکاس:« او دیگر یک سورپرایز نیست. لوکاس در کناره های زمین مدام در حال دویدن و جنگیدن برای تصاحب توپ بود. امشب گلزنی کرد و در کارهای دفاعی نیز تماشایی بود.»

 

دیدگاه‌ها