کد خبر : 1571910 | 07 آذر 1397 ساعت 09:15 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بنفیکا:

بایرن قوی‌تر بود و نگذاشت نقشه‌مان را پیاده کنیم

رویی ویتوریا سرمربی بنفیکا بعد از شکست سنگین 5-1 تیمش مقابل بایرن مونیخ گفت بایرن به مراتب قوی‌تر از تیم او بوده و بنفیکا در آن بازی مقهور درخشش غول بزرگ آلمانی شده است.

بایرن قوی‌تر بود و نگذاشت نقشه‌مان را پیاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دیشب بایرن مونیخ و بنفیکا در حالی در گروه E چمپیونزلیگ به مصاف هم رفتند که بحران‌های بزرگ بایرن مونیخ در چند صباح اخیر و نتایج ضعیف این تیم آلمانی باعث شده بود بسیاری از پرتغالی‌ها و هواداران بنفیکا به نتیجه‌ی این بازی امیدوار باشند. ولی در آلیانز آرنا این بایرن مونیخ بود که با ارائه‌ی یک بازی برتر بنفیکا را مقهور کرد و در نهایت با نتیجه‌ی 5-1 به پیروزی رسید.

 

بعد از بازی رویی ویتوریا سرمربی بنفیکا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در وهله‌ی اول باید بگویم که ما نتوانستیم بر اساس استراتژی‌ای که برای این بازی طراحی کرده بودیم عمل کنیم. بایرن خیلی قوی بود و مانع ما شد و نگذاشت کاری که می‌خواستیم را انجام بدهیم. اصل ماجرا این است و دیگر نمی‌دانم برای توضیح شکست‌مان چه باید بگویم".

 

وقتی خبرنگاران از ویتوریا پرسیدند که نباید در مقابل بایرن هجومی‌تر بازی می‌کرد، او در پاسخ گفت:" استراتژی ما این بود که حملات زهرداری انجام دهیم و بعد به عقب برگردیم و دفاعی سازمان‌یافته انجام دهیم. این استراتژی را می‌توان با دو یا سه بازیکن در خط جلویی انجام داد. مهم زهردار بودن در زمان حمله است که ما در این بازی نداشتیم. این ضعف برای ما به بهای سنگینی تمام شد و البته نباید برتری همه جانبه‌ی بایرن را فراموش کرد. ما باید محکم‌تر و هجومی‌تر بازی می‌کردیم ولی هر چه سعی کردیم نتوانستیم".

 

ویتوریا در پاسخ به خبرنگارانی که درباره‌ی خطر حذف بنفیکا از این گروه پرسیدند، خطری که بسیار جدی به نظر می‌رسد، گفت:" من اینجا فقط راجع به بازی تیمم مقابل بایرن صحبت می‌کنم. این چیزی است که در حال حاضر برای ما اهمیت دارد. فعلاً که در چمپیونزلیگ حضور داریم، هر وقت پیوستن‌مان به لیگ اروپا قطعی شد درباره‌ی آن رقابتها صحبت می‌کنیم".

دیدگاه‌ها