کد خبر : 1571914 | 07 آذر 1397 ساعت 09:29 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از برد قاطع مقابل بنفیکا:

حمایت دسته جمعی بازیکنان بایرن از کوواچ

بایرن مونیخ با وجود فشارهای زیادی که در این هفته به دلیل کسب نتایج ضعیف در آلمان به سرمربی‌اش وارد می‌شد، با یک پیروزی مقتدرانه در اروپا از شدت این فشارها کاست.

حمایت دسته جمعی بازیکنان بایرن از کوواچ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی متقدرانه‌ی 5-1 بایرن مونیخ مقابل بنفیکا، نیکو کوواچ از سوی بازیکنان و مسئولین رده‌بالای این باشگاه آلمانی مورد تحسین و تشویق قرار گرفت. بایرن با این پیروزی مقابل بنفیکا بعد از 5 بازی در مرحله‌ی گروهی چمپیونزلیگ 13 امتیازی شد و صعود خود به مرحله‌ی بعدی را قطعی کرد.

 

آرین روبن وینگر هلندی کهنه‌کار بایرن که در بازی مقابل بنفیکا دو گل به ثمر رساند، بعد از بازی ضمن حمایت قاطع از کوواچ به خبرنگاران گفت:" من امروز بیشتر از هر چیز دیگری به مربی‌مان فکر می‌کردم. کوواچ واقعاً شایسته‌ی این پیروزی بود. او مربی ما است و به ما تعلق دارد".

 

البته روبن می‌داند که برای باقی ماندن کوواچ در بایرن یک بازی کافی نیست و او و همبازی‌هایش اگر چنین چیزی می‌خواهند باید در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بدست بیاورند. روبن در ادامه گفت:گ باید ببینیم چه پیش می‌آید. این فقط یک بازی بود. اگر روز شنبه برنده نشویم مشکلات دوباره شروع می‌شود". روبن همچنین اخبار مربوط به ناآرامی در رختکن بایرن را تکذیب کرد و گفت:" هیچ اتفاقی در رختکن ما نیفتاده. فضای تیم خوب است. ما یک تیم هستیم و با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم".

 

مانوئل نویر دروازه‌بان و کاپیتان بایرن هم بعد از بازی دیشب با حمایت از نیکو کوواچ به خبرنگاران گفت:" بله تیم ما برای سرمربی‌اش بازی می‌کند. ما در بایرن مسئولیت عظیمی روی شانه‌هایمان احساس می‌کنیم چون این ما هستیم که در زمین حضور داریم. بله واقعیت این است که ما همه سرنشینان یک کشتی هستیم و در بایرن کسی نیست که جور دیگری فکر کند".

دیدگاه‌ها