کد خبر : 1571918 | 07 آذر 1397 ساعت 09:13 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: لیون یکی از سرسخت ترین رقبای ما بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از تساوی 2-2 مقابل لیون مدعی شد که این تیم، یکی از سرسخت ترین تیم‌هایی است که با آنها روبرو شده است.

گواردیولا: لیون یکی از سرسخت ترین رقبای ما بود

به گزارش "ورزش سه"، گل تساوی بخش آگوئرو در دقایق پایانی، صعود سیتی به دور بعد چمپیونزلیگ را تایید کرد ولی آنها سخت تلاش کردند تا بتوانند از حریف فرانسوی امتیاز بگیرند. دو گل از مکسول کورنت، لیون را در موقعیتی عالی قرار داد تا هفته آینده برای صعود به دور بعد بجنگند. با این حال، دو دقیقه پس از گل دوم کورنت، آگوئرو توانست کار را به تساوی بکشاند تا صعود سیتی به دور بعد قطعی شود.

 

 

1358257

 

 

لیون پیش از این در دیدار رفت توانسته بود سیتی را شکست دهد و حال پپ به تمجید از این رقیب سرسخت پرداخت. او گفت:" ما خیلی خوشحالیم. آنها یکی از سخت ترین رقبایی بودند که من تا به حال دیده بودم. بسیار فیزیکی بودند، قدرتمند و همینطور قوی در ضد حملات. مردم می‌گویند که لیگ فرانسه یعنی فقط پاری سن ژرمن ولی این اشتباه است. همواره در طول دوران حرفه ای ام وقتی مقابل یک تیم فرانسوی بازی کرده ام، آنها خیلی فیزیکی هستند. برای همین است که قهرمان جهان شده اند. همگی کیفیت های بالایی دارند، توپ را از دست نمی‌دهند و قدرتمند و سریع هستند. به نظرم خیلی پیچیده هستند و برای همین است که من برایشان احترام بسیاری قائل هستم."

دیدگاه‌ها