کد خبر : 1571962 | 07 آذر 1397 ساعت 11:34 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

سکوت پیروانی ادامه دارد (گزارش)

در روزهایی که افشین پیروانی مدیر اجرایی تیم پرسپولیس بود خبری نقل محافل ورزشی شد که او به دلیل تخلفاتی که در دوران حضور در کادر مدیریتی تیم ملی داشته 5 سال از حضور در فوتبال محروم شده است!

سکوت پیروانی ادامه دارد (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، هر چند این حکم به صورت ریز و موشکافانه از سوی سایت فدراسیون فوتبال اعلام نشد اما روزنامه ایران ورزشی که به وابسته به دولت است از الف تا ی رای را منتشر کرد و مشخص شد که قضیه کارت های هدیه ای است که افشین پیروانی از اسپانسر تیم های ملی گرفته است و در توزیع آنها بین ملی پوشان سند رسمی ارایه نداده است و خلاصه اینکه بحث بر سر مسایل مالی بود.

 

افشین پیروانی به راحتی جایگاه خود را در تیم پرسپولیس از دست داد در حالی که برای رسیدن به این جایگاه قطعا سال ها و دهه ها زحمت کشیده بود. از سویی اهالی فوتبال از خود می پرسیدند چرا افشین پیروانی 400 میلیون تومان تخلف کرده است؟ او که از نظر مالی شرایط خوبی دارد و از همه مهمتر یک داداش بزرگ دارد به نام شاغلام که در فوتبال همه از او به عنوان یک فوتبالی بامعرفت یاد می کنند. حرف هایی از این دست تیزتر و محکم تر از حکم صادره از سوی کمیته اخلاق بود و قطعا روزهای سختی را برای افشین رقم زد. اما مدیر اجرایی پرسپولیس به جای کمر خم کردن تلاش کرد تا ثابت کند که بی گناه است و بارها به کمیته استیناف رفت و برای حقانیت خود تلاش کرد تا در نهایت موفق شد حکم تبرئه خود را بگیرد.

 

وجود کمیته اخلاق برای فوتبال ضرورت است. در فوتبال مانند همه صنعت ها افراد خاطی وجود دارد و اگر کمیته اخلاق نباشد بی تعارف امنیت از فوتبال می رود اما این تقاضای به جایی از کمیته اخلاق این است که در مبارزه با ناپاکی ها به یقین برسد و بعد حکم صادر کند چرا که آبروی افراد مثل آب است که اگر به جوی ریخته شود دیگر برنمی گردد. به خاطر این حکم افشین شغلش را از دست داد و قطعا ماهها گوشه و کنایه شنید و اعصباش بهم ریخت و در نهایت هم مشخص شد که تخلفی مرتکب نشده که مستحق این حکم سنگین باشد.

 

با افشین تماس گرفتیم تا از او بپرسیم واکنشش به حکم صادره از سوی کمیته استیناف چیست؟ پیروانی پاسخ تلفن را داد و احوالپرسی کرد اما حتی یک کلمه درباره این حکم حرف نزد و تاکید کرد هیچ حرفی برای گفتن ندارد.

دیدگاه‌ها