کد خبر : 1571974 | 07 آذر 1397 ساعت 12:08 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

فکری در شاهین ماندنی شد

بعد از مشکلات مالی به وجود آمده در شاهین شهرداری بوشهر و اصرار محمود فکری به استعفاء خبر رسید که این مشکلات در آستانه حل شدن است و محمود فکری هم در شاهین ماندنی شده است.

فکری در شاهین ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام استعفای محمود فکری شهردار بوشهر سرمربی شاهین بوشهر را به دفتر خود فرا خواند و برای دقایقی با او صحبت کرد. شهردار بوشهر به سرمربی تیم شاهین قول داد به زودی مشکلات مالی تیم را حل خواهد کرد.

 

شاهین شهرداری بوشهر که هم اکنون در صدر جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد این هفته در یک بازی حساس در خانه تیم ملوان به میدان می رود. امیری به محمود فکری گفته است همه اعضای شورای شهر بر حمایت از شاهین تاکید دارند و تاخیر در پرداخت ها به خاطر مشکلات اقتصادی بوده است اما به زودی دستمزدها به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

 

قرار بوده در این برهه از زمان میزان پرداختی به بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر به 50 درصد برسد که این وعده عملی شده است. محمود فکری خطاب به شهردار بوشهر گفته است استعفایش به خاطر خودش نیست و به خاطر بازیکنان است. بازیکنان هر روز از او سوال می کنند بالاخره مطالبات معوقه کی به آنها پرداخت خواهد شد.

 

شاهین شهرداری بوشهر در اولین فصل حضور در دسته اول با محمود فکری خیلی خوب نتیجه گرفته است و با حضور در صدر یکی از مدعیان قهرمانی و صعود به لیگ برتر بشمار می رود. شاهین شهرداری بوشهر دارای بهترین خط دفاعی بازی ها است.

 

1358354

دیدگاه‌ها