کد خبر : 1572000 | 07 آذر 1397 ساعت 12:53 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

جو وحشتناک هواداران یانگ بویز در الدترافورد(عکس)

هواداران تیم یانگ بویز شب گذشته توانستند وسایل دودزا و آتش زا خود را از سد نیروهای امنیتی الدترافورد عبور داده و به داخل ورزشگاه حمل کنند.

به گزارش "ورزش سه"،  یانگ بویز شب گذشته عملکرد بسیار خوبی در الدترافورد داشت و تا دقیقه 91 توانست مقابل منچستریونایتد، تساوی 0-0 را حفظ کند که سرانجام مروان فلینی کار را تمام کرد و تک گل شیاطین سرخ را وارد دروازه حریف کرد.

 

اما این عملکرد خوب یانگ بویز، به واسطه حضور هواداران پرشور و پر سر و صدای آنها به ورزشگاه اتفاق افتاد. یانگ بویزی ها که در بخشی از ورزشگاه نشسته بودند، همگی پرچمی در دست داشتند و تعداد بسیار زیادی از آنها، مواد آتش‌زا و دودزا روشن کردند که طبق قوانین یوفا، حمل چنین وسایلی به داخل ورزشگاه ممنوع است.

 

جو وحشتناک آنها در دل الدترافورد، با واکنش های بسیاری همراه شد و حتی گفته می‌شود پس از بازی، درگیری بین آنها و هواداران یونایتد رخ داده و 16 ماشین پلیس آنها را اسکورت کردند تا از محوطه ورزشگاه خارج شوند. 

 

طبق ادعای نشریات انگلیسی، مسئولین باشگاه یانگ بویز هشدار داده بودند که ممکن است هواداران وسایل آتش زا با خود به ورزشگاه بیاورند و حتی نحوه پیدا کردن این مواد را آموزش داده بودند. احتمالا شیاطین سرخ به خاطر عدم مقابله درست با این موضوع، جریمه خواهد شد.

 

1358384

 

1358383

دیدگاه‌ها