کد خبر : 1572041 | 07 آذر 1397 ساعت 16:53 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

حرف های بسیاری برای گفتن دارم

پاشازاده: از سرمربیگری بادران استعفا نداده‌ام

سرمربی سابق تیم بادران می گوید هنوز هم از سرمربیگری این تیم استعفا نداده است و تا روز آینده به مدیران این تیم برای تسویه حساب فرصت داده است.

پاشازاده: از سرمربیگری بادران استعفا نداده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که این روزها خبری از تیم بادران و سرمربی پیشین این تیم یعنی مهدی پاشازاده نداشتیم با وی تماس گرفتیم تا درباره چند و چون خروج او از این تیم و ادامه کار مربیگری بپرسیم. پاشازاده درباره استعفای خود از کادر مربیگری بادران گفت: تا الان نه من و نه هیچکدام از اعضای کادر فنی استعفا ندادیم و کماکان مربیان تیم بادران محسوب می شویم!


او در این باره ادامه داد: ما در انتظار تسویه مسئولان تیم بادران هستیم اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. امیدوارم دوستان بدانند که صبر ما هم اندازه ای دارد و در صورتی تا فردا این تسویه حساب انجام نشود متاسفانه باید حرف های جدیدی درباره شرایط تیم به زبان بیاوریم.


در حال حاضر بحثی نمی ماند و ترجیح می دهم چیز خاصی نگویم اما از آقای قربانیان، مالک باشگاه بادران تعجب می کنم که چطور هنوز نمی دانند در زیر مجموعه شان چه اتفاقاتی می افتد. بهرحال تا روز آینده برای تسویه حساب صبر می کنیم تا در صورتی که این اتفاق نیفتاد اوضاع را به گونه ای دیگر پیش ببریم.

دیدگاه‌ها