کد خبر : 1572042 | 07 آذر 1397 ساعت 16:58 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

یورنته:

زمستان در مورد جدایی از رئال تصمیم می گیرم

یکی از ستاره های رئال در شب برتری 0-2 برابر رم، مارکوس یورنته بود.

زمستان در مورد جدایی از رئال تصمیم می گیرم

به گزارش "ورزش سه"، یورنته که مدت ها بود جایی در ترکیب رئال پیدا نمی کرد، شب گذشته با اعتماد سولاری برابر رم از ابتدا به میدان رفت. در شرایطی که کاسیمیرو فعلا به دلیل مصدومیت نمی تواند رئال را همراهی کند، یورنته تنها هافبک دفاعی تخصصی محسوب می شود. به همین دلیل به میدان نرفتن او مقابل ایبار با انتقاد کارشناسان روبرو شده بود.

 

 

1243256

 

 

یورنته شب گذشته به خوبی پاسخ اعتماد سولاری را داد. او در پایان بازی گفت:« فصل آسانی برای من نبوده است. پس از مدت ها نیمکت نشینی، اینکه به یک باره در یک دیدار لیگ قهرمانان به میدان بروید، کار دشواری است. چرا که اعتماد به نفس زیادی می طلبد. با این حال خوشحالم که توانستم بازی خوبی ارائه دهم.»

 

یورنته ادامه داد:« وقتی یک بازیکن مدت ها بازی نمی کند، ریتم خودش را از دست می دهد. در این مدت سخت تمرین کردم تا اگر مربی به من اعلام نیاز کند، بتوانم بهترین نمایش را ارائه دهم. رویای من درخشش با رئال است و نشان دادم که قابلیتش را دارم.

امیدوارم بازهم در ترکیب قرار بگیرم با این حال وقتی نقل و انتقالات زمستانی برسد، با باشگاه و خانواده ام صحبت خواهم کرد تا بهترین تصمیم را در مورد آینده ام بگیرم. شاید جدا شوم و شاید هم بمانم.»

 

دیدگاه‌ها