کد خبر : 1572060 | 07 آذر 1397 ساعت 18:13 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

خرمگاه: روزهای خوب ذوب‌آهن تکرار می‌شود

مربی ذوب‌آهن معتقد است به مرور زمان شرایط این تیم بهتر خواهد شد و نتایج خوبی کسب می‌کنند.

خرمگاه: روزهای خوب ذوب‌آهن تکرار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه در نشست خبری بعد از دیدار فولاد و ذوب‌آهن با بیان اینکه از حضور و بازی در اهواز خوشحال هستیم، اظهار کرد: هنوز به شرایط مد نظرمان نرسیدیم، اما خوشحال هستیم که بازیکنان تیم هرآنچه خواسته بودیم را در زمین اجرا کردند.

 

او به جوانگرایی در ترکیب ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: سه بازیکن زیر ۲۳ سال مقابل فولاد بازی دادیم که حضورشان در ترکیب نوید روزهای خوب را می‌دهد؛ امروز فولاد را کنترل کردیم ولی امیدوار هستم از شرایط فعلی خارج شویم؛ متاسفانه امروز هم مثل مسابقات قبل گل بدی دریافت کردیم، اما باید خوب کار کنیم تا چنین اتفاقاتی شاهد نباشیم؛ نوید روزهای خوب را می‌دهم و امیدوار هستم به شرایط ایده‌آل برسیم.

مربی ذوب‌آهن با بیان اینکه نتیجه مسابقه امروز عادلانه بود، گفت: هر دو تیم فرصت‌های گلزنی به دست آوردیم که البته موقعیت‌های ما در نیمه دوم بهتر بود و اگر کمی دقت داشتیم، برنده از زمین خارج می‌شدیم؛ مشکل تیم ما مسائل روحی و روانی است؛ نفرات خوبی در تیم ما حضور دارند که در حال کار کردن برای بالا بردن روحیه آنها هستیم؛ اطمینان دارم دوباره باز خواهیم گشت؛ تلاش و همت بیشتری انجام می‌دهیم تا به شرایط مد نظر مدیریت برسیم.

 

خرمگاه یادآور شد: مردم اهواز از نتیجه بازی امروز ابراز رضایت داشتند و این اتفاق خوبی است؛ امروز با سیستم ۳-۳-۴ به میدان رفتیم تا نشان دهیم به دنبال برد هستیم؛ زمانی که مالکیت توپ در اختیار ما بود، بازیکنان کناری به جلو می‌آمدند تا تیم با نفرات بیشتری حمله کنیم.

او درباره مصدومیت رحیم زهیوی و آخرین خبری که از وضعیت سلامت این بازیکن دارد، گفت: متاسفانه شرایط زهیوی خوب نیست؛ باید با پزشک تیم تماس بگیریم تا از وضعیت او مطلع شویم.

 

مربی ذوب‌آهن درباره غیبت منصوریان در نشست خبری قبل و بعد از بازی با فولاد ابراز کرد: دیروز تمرین داشتیم و به همین خاطر آقای منصوریان در نشست خبری نیامد؛ باید همه به یکدیگر کمک و محبت کنیم! مشکل خاصی وجود ندارد.

 

دیدگاه‌ها