کد خبر : 1572141 | 08 آذر 1397 ساعت 01:21 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام 1-0 اینتر: انتقام در ومبلی

تاتنهام با پیروزی 1-0 مقابل اینتر، امیدهایش برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان را حفظ کرد.

تاتنهام 1-0 اینتر: انتقام در ومبلی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو پوچتینو که در دیدار رفت با دو گل دیرهنگام، 2-1 مغلوب اینتر شده بودند، امشب با یک گل این تیم را شکست دادند تا همچنان از شانس صعود به مرحله بعد برخوردار باشند.

تاتنهام بازی را بهتر آغاز کرد و از همان دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست گرفتند. در دقیقه 7، هری کین از زاویه ای بسته دروازه اینتر را هدف قرار داد اما سمیر هاندانوویچ به هر ترتیب ممکن توپ را دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این بازیکنان تاتنهام بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند از ایجاد موقعیت خبری نبود. در دقیقه 25، اشتباه هوگو لوریس می توانست برای تاتنهام دردسر ساز شود اما در نهایت تنها یک کرنر نصیب اینتری ها شد که از آن هم نتوانستند استفاده کنند.

برتری تاتنهامی ها در مالکیت توپ ادامه پیدا کرد و در دقیقه 38، چیزی نمانده بود که این تیم سرانجام به گل برسد اما ضربه دیدنی وینکس، به تیر دروازه اینتر برخورد کرد. در دقایق پایانی هم روند بازی تغییر چندانی نکرد و در نهایت این نیمه بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید.

 

1358624

 

 

نیمه دوم با حملات تاتنهام آغاز شد و بازیکنان این تیم کاملا بر بازی مسلط بودند اما موقعیت ویژه ای روی دروازه اینتر ایجاد نشد. در ادامه شاگردان اسپالتی از لاک دفاعی خارج شدند و بازی متعادل تر دنبال شد. حتی در دقایقی، این اینتری ها بودند که به تیم برتر میدان تبدیل شدند.

اما هرچه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم، شدت حملات تاتنهام بیشتر می شد. البته در دقیقه 75، ایوان پریشیچ می توانست برخلاف جریان بازی، اینتر را پیش بیندازد اما واکنش خوب لوریس، دروازه تاتنهام را بسته نگه داشت.

در مقابل، فشار حملات تاتنهام سرانجام در دقیقه 80 نتیجه داد و این تیم توسط کریستین اریکسن به گل رسید. نفوذ عالی سیسوکو و پاس دقیق سون هیونگ مین، در مقابل دروازه اینتر به اریکسن رسید و او هم با یک ضربه عالی، کار را تمام کرد.

 

1358626

 

1358625

 

اینتر می توانست خیلی زود کار را به تساوی بکشد اما باز هم واکنش خوب لوریس، این بار روی ضربه دی آمبروسیو، مانع از باز شدن دروازه تاتنهام شد. تلاش بازیکنان دو تیم برای زدن گل های بعدی ثمری نداشت و در نهایت بازی با برتری 1-0 تاتنهام به پایان رسید.

دیدگاه‌ها